Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه از امروز به اتوبوس‌های فاقد معاینه اجازه تردد داده نمی‌شود، گفت: ۲۲ خط سرویس مدرسه راه اندازی کرده ایم.
 پیمان سنندجی در برنامه رصد و مانیتورینگ ترافیک شهر تهران در نخستین روز ماه مهر گفت: ۶۲۰۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر تهران فعال است و تقریباً ۳۸۵۰ دستگاه اتوبوس فرسوده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: با دستور پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار شدهمه اتوبوس‌ها معاینه فنی را دریافت کنند. از تیرماه استارت کار زده شد و از امروز به اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی مجوز تردد نخواهیم داد.

سنندجی به سرویس مدارس استثنایی اشاره کرد و گفت: ۹۰ خودرو برای مدارس استثنایی در نظر گرفته‌ایم و بعضی از اتوبوس‌هاویلچر و بالابر هم دارند.

وی با بیان این که برای اولین بار در مناطق تهران ۲۲ خط سرویس مدرسه را راه‌اندازی کرده‌ایم، گفت: مسیر مدارس را در مناطق شناسایی کرده و برای آن‌ها اتوبوسی جداگانه با پرداخت هزینه نیم بها که تنها مختص دانش‌آموزان است را راه‌اندازی کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه ۶۲ جرثقیل در تهران مستقر کرده‌ایم گفت:‌اگر اتوبوسی دچار مشکل شد چرثقیل‌ها آماده کمک‌رسانی هستند.

سنندجی در ادامه با اشاره به این که نرم افزاری تهیه شده است که همه اتوبوس‌هایی که از خارج تهران به داخل شهر ورود می‌کنند باید در آن ثبت‌نام کرده و از لحاظ معاینه فنی، ایمنی کنترل می‌شوند، گفت: این سامانه به زودی رونمایی می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران مدرسه ترافیک اتوبوس شهر تهران شهرداری معاون حمل و نقل معاینه فنی خودرو اتوبوس ترافیک شهرداری تهران مدرسه معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی