Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:02:52 GMT

اسپالتی: اینتر باید روی لبه تیغ باشد تا پیروز شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۲۸۶۳

اسپالتی: اینتر باید روی لبه تیغ باشد تا پیروز شود

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش هر بازی باید با سختی به پیروزی برسد تا موفق شود.

به گزارش "ورزش سه"، اینتری ها شب گذشته با گل دیدنی مارسلو بروزوویچ موفق شدند سامپدوریا را 1-0 شکست دهند و 3 امتیاز بازی را کسب کنند.  این گل در دقیقه 94 بازی به ثمر رسید و نراتزوری ها خوش شانس بودند که توانستند 3 امتیاز را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گل، گل نیمه اول راجا ناینگولان و گل دقیقه 88 آساموا و همینطور گل دفرل برای سامپدوریا توسط کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد. حال اسپالتی مدعی شد که تیمش باید هر روز به سختی به پیروزی برسد تا این روند ادامه پیدا کند.

 

 

 

 

او گفت:" این نحوه کسب پیروزی، شخصیت تیم ما را نشان می‌دهد که جنگیدن برای تمام توپ‌ها و ماندن در بازی است. شاید معنایش ریسک کردن باشد ولی ما اینتر هستیم و باید روی لبه تیغ باشیم تا به پیروزی برسیم. دیدن این شور و انگیزه به من قدرت می‌دهد که رو به جلو برویم و خوشحالم که موضوع همین است نه تاکتیک‌ها. ما موضوع شخصیت را در مورد تک تک بازیکنان بررسی کردیم و مطمئن شدیم که همه در مسیر درستی هستند."

اینتر میلان لوچانو اسپالتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و ساسولو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و ساسولو شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را آرماند لائورینت در دقیقه ۲۰ به سود تیم ساسولو به ثمر رساند.

خلاصه بازی اینتر و ساسولو کد خبر 750577

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • مدعیان پیروز شدند
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد