Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران در نشست خبری که به مناسبت سال تحصیلی جدید و با حضور شهردار تهران امروز(یکشنبه) در مرکز کنترل ترافیک شهر برگزار شد اظهار کرد: امسال 6 هزار و 200 دستگاه اتوبوس در تهران فعال هستند و چون 3 هزار و 850 دستگاه اتوبوس فرسوده داشتیم و طبق دستوری که اواسط تیر ماه از پورسید آقایی گرفتیم، همه اتوبوس‌ها ملزم به معاینه فنی شدند و از امروز هیچ اتوبوسی بدون معاینه فنی اجازه تردد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرویس مدارس کودکان استثنایی به دستور معاونت حمل و نقل و ترافیک تمام 52 مدرسه استثنایی را پوشش می‌دهد،تصریح کرد: برخی از اتوبوس‌ها را به ویلچر و بالابر مجهز کردیم و 22 خط را هم به سرویس‌دهی به مدارس اختصاص دادیم.

سنندجی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویس دهی به مدارس بر عهده اتوبوسرانی و تاکسیرانی است، گفت: مسیر‌های ویژه‌ را به منظور سرویس دهی به مدارس مشخص کردیم که اتوبوس‌های خاص در آن به سرویس دهی جداگانه به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی با بیان اینکه در هر منطقه یک خط ویژه اتوبوس برای سرویس دهی به مدارس وجود دارد، گفت: این اتوبوس‌ها، 50 درصد بلیت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوسرانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است