Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:33:06 GMT

آلگری: دیبالا می‌تواند به عنوان مهاجم بازی کند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۳۴۰۶

آلگری: دیبالا می‌تواند به عنوان مهاجم بازی کند

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است که پائولو دیبالا می‌تواند به عنوان مهاجم در ترکیب تیمش حضور بیابد.

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا در دو بازی از 4 بازی ابتدای فصل یوونتوس در سری آ در ترکیب اصلی قرار داشته و نمایش‌هایش خوبی برای تیمش به معرض اجرا گذاشته است. آلگری پیشتر مدعی شده بود که مهاجم آرژانتینی باید روی قدرت فیزیکی اش کار کند ولی حال مدعی شد که او می‌تواند به عنوان مهاجم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سرمربی ایتالیایی گفت:" من می‌توانم دیبالا را به عنوان مهاجم بازی دهم. فکر می‌کنم این موضوع مقدور باشد. بله، اگر به خاطر داشته باشید، این چیزیست که قبلا رویش کار کرده بودیم. اگر با این سیستم بازی کنیم، به دو بال نیاز داریم که بیشتر هجومی باشند زیرا پائولو بازیکنی نیست که فقط در محوطه باشد، دوست دارد به عقب بیاید و در کارهای تیمی شرکت کند. به علاوه، من باید با توجه به شخصیتش از او استفاده کنم. اگر او به عنوان مهاجم بازی کند، به بال ها و هافبک هایمان نیاز داریم که نمایش خوبی داشته باشند، در غیر این صورت گلزنی برایمان دشوار است."

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) دیبالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، بازیکن جوان باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون حضور دارد، هفته‌های پایانی دوره قرضی را در این باشگاه لیگ برتری به پایان می‌رساند.

این مهاجم 21 ساله پس از نیمکت نشینی در آخرین بازی که تیمش با نتیجه 0-4 مقابل منچسترسیتی شکست خورد، مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

از روبرتو دی زربی در نشست خبری امروزش سوال شد که آیا دوست داردد فاتی زمان بیشتری در ترکیب داشته باشد تا به او کمک کند پتانسیل خود را نشان دهد؟ پاسخ این مربی او از نظر لحن گفتار و محتوایی بسیار سرد بود. دی زربی گفت:"نمی‌دانم."

دی زربی که قبل از عوض شدن نظر ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسا یکی از گزینه‌های جدی باشگاه اسپانیایی برای مربیگری در این تیم بود، پیام تلخی را به مهاجم 21 ساله اسپانیایی داد.

این پاسخ کامل دی زربی به سوالی در مورد فاتی بود:"آنسو یک استعداد بزرگ و استثنایی است. اما من نمی‌دانم. من باید با تونی بلوم، مدیر ورزشی، مدیران تیم و مدیر استعدادیابی باشگاه ملاقات کنم، سپس با هم صحبت خواهیم کرد."

آنسو فاتی با انتقال قرضی از بارسا که تا سال 2027 با آن قرارداد دارد، موافقت کرد تا به فرم ایده آلی که قبل از عمل جراحی زانو داشت، دست پیدا کند. با این حال او نمایش چندان درخشانی نداشته و طی 1027 دقیقه بازی تنها 4 گل زده و یک پاس گل طی 28 بازی ارسال کرده است.  تابستان امسال آنسو فاتی و بارسا دوباره در مورد بهترین تصمیم برای از سرگیری مجدد حرفه او صحبت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟