Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره مشکل جمع آوری فاضلاب خانگی در زنجان گفت: روند جمع آوری خروجی فاضلاب‌های خانگی در زنجان به شدت کند است. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان٬ پرویز قزلباش شامگاه شنبه در جلسه کارگروه شورای برنامه ریزی استان با تسلیت حمله تروریستی در اهواز و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در سال 96 هفت جلسه با 42 مصوبه برگزار شد که 28 مورد اجرایی شده و 14 مورد نیز در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در سال 97 نیز سه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با 14 مصوبه برگزار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: یکی از اصلی‌ترین چالش‌های که در کارگروه سلامت داریم و چندین بارهم از طرف معاونت سیاسی و امنیتی استاندار پیگیری شد و به نتیجه نرسید عدم حضور جدی مسئولان در این کار گروه است.

وی عنوان کرد: تذکرات متعدد داده شد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و عمدتا مسئولین ادارات نماینده می‌فرستند و حضور کمرنگی در این کارگروه دارند و برخی از ادارات نیز تابحال در این کارگروه حضور نداشتند.

قزلباش بیان کرد: به همین دلیل چالش‌هایی که در این کارگروه مطرح می‌شود که می‌تواند در آینده مشکل ساز باشد برطرف کردن آن به کندی انجام می‌شود.

وی مشکل فاضلاب شهری یکی از مباحث مهم کارگروه سلامت عنوان کرد و گفت: هدایت فاضلاب زنجانرود و بوی نامطبوع شهری و جمع آوری خروجی فاضلاب‌های خانگی از چالش برانگیزترین مسائل هستند ولی روند حل آنها به شدت کند است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: هر کدام از این مشکل می‌تواند به یک بحران اجتماعی در زنجان تبدیل شود ولی متاسفانه این موارد روند خوبی نداشته است.

وی با اشاره به مشکل لایه روبی زنجانرود ابراز کرد: در لایروبی زنجانرود بحثی بین شرکت آب منطقه و شهرداری وجود دارد که تقریبا این بحث حل نشده چون شهرداری آزاد سازی حریم را شرط اقدام خود می‌داند و آب منطقه‌ای نیز تا بحال به دلایلی که مطرح می‌کنند اقدامی انجام نمی‌دهند.

قزلباش به بوی نامطبوع شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در این مشکل عوامل مختلفی دخیل است که عدم لایه روبی زنجانرود٬ شرکت راشا کاسپین و دانشگاه زنجان باعث بوجود آمدن این مشکلات شدند و همچنان این در زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد