Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان_ رئیس واحد برنامه ریزی ، جذب و حفظ اهداکنندگان انتقال خون اظهار کرد: اهداء کنندگان مستمر خون در گیلان به طور رایگان واکسن هپاتیت ب تزریق می کنند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی انتقال خون گیلان گیتی ایزدی پور رئیس واحد برنامه ریزی ، جذب و حفظ اهداکنندگان انتقال خون گیلان گفت: به جهت حفظ سلامت اهداکنندگان و همچنین تشویق و حمایت از اهدا کنندگان مستمر خون در گیلان طرح واکسناسیون هپاتیت ب برای متولدین ۱۳۶۸/۱/۱ به پایین به طور رایگان انجام می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی پور افزود : نیاز به خون بیش از آن چیزی که فکر کنیم وجود دارد و گیلان در اهدا خون و البته مصرف خون سر آمد است . از این رو اداره کل انتقال خون کشور و به دنبال آن انتقال خون استان گیلان در صدد است تدابیری برای رشد و افزایش اهدا کنندگان خون در گیلان می باشد.

وی گفت: به جهت حفظ سلامت اهداکنندگان و همچنین تشویق و حمایت از اهدا کنندگان مستمر خون در گیلان طرح واکسناسیون هپاتیت ب به طور رایگان انجام می شود .

وی در ادامه خاطرنشان شد : اهداکنندگان مستمر خون  با در دست داشتن کارت اهداکننده مستمر خون  و یا معرفی نامه اداره کل انتقال خون استان گیلان از یکم مهر ماه تا یکم اسفند ماه سال جاری برای تزریق واکسن هپاتیت ب به طور رایگان به مراکز بهداشت اقدام کنند.

رئیس واحد برنامه ریزی ، جذب و حفظ اهداکنندگان با اشاره به آغاز این طرح در مراکز بهداشتی سراسر استان گیلان،ادامه داد : هماهنگی های لازم با مراکز بهداشتی در شهرستان های ۱۶گانه گیلان برای حضور اهداکنندگان خون مستمر جهت تزریق واکسن ((هپاتیت ب )) انجام شده است، اهداکنندگان مستمر خون با به همراه داشتن کارت اهدای مستمر خون یا معرفی نامه از انتقال خون می توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

یادآور می شود: اهداکنندگان متولد ۱۳۶۸/۱/۱ به پایین می تواند از طرح تزریق رایگان واکسن هپاتیت ب استفاده نمایند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتقال خون واکسن هپاتیت ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود