Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در ۶ مرحله بین ۳ استان آذ‌ربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این تور ۷ مهرماه در تبریز برگزار شده و مرحله اول تور روز ۸ مهر بوده و رکابزنان مسیر ۱۵۰ کیلومتری پارک ایل گلی تبریز تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولانی‌ترین مسیر تور با ۲۰۹ کیلومتر مرحله دوم بین ۲ استان آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی بود که روز ۹ مهر از شهر ارومیه آغاز شده و در منطقه آزاد ارس به اتمام خواهد رسید.

۱۰ مهر و در مرحله سوم دوچرخه‌سواران به تبریز بازگشته و مسیر ۱۴۷ کیلومتر منطقه آزاد ارس تا پارک ائل‌گلی تبریز را رکاب خواهند زد.

۱۱ مهر مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان بین ۲ استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل برگزار شده که شامل مسیر ۱۹۶ کیلومتر تبریز به سرعین است.

۱۲ مهر مرحله پنجم تور از سرعین آغاز شده و دوچرخه‌سواران مسیر ۱۹۸ کیلومتر سرعین به تبریز را طی کرده و در کوه عون ابن علی به رقابت خود در این مرحله پایان خواهند داد.

مرحله ششم و پایانی مسابقات سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان روز ۱۳ مهر داخل شهر تبریز و مسیر ۹۱ کیلومتر لاله پارک – میدان بسیج بوده و اختتامیه مسابقات هم در همان روز در مقابل لاله پارک تبریز برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی ایران – آذربایجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی این مسابقات روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان اولین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:

گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا
‌گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی
‌گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا
‌گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردوهای آماده سازی همراهی می‌کنند.

کد خبر 6094931

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد