Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محسن سپهری در گفتگو با خبرنگار برنا در تربت جام با اعلام این خبرگفت: این مسابقات که بمناسبت گرامیداشت شادروان سرابندی پایه گذارهندبال تربت جام نامگذاری شده بود باشرکت شش تیم ازاستان‌های خراسان رضوی، شمالی و سمنان ازجمعه هفته قبل درسالن ورزشی وحدت این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان این تربت جام همچنین افزود: مسابقات درمرحله نیمه نهایی باحضورتیمهای تربت جام ، مشهد، شاهرود وشیروان برگزارکه دراین مرحله دوتیم مشهد وتربت جام باغلبه برتیمهای شاهرودوشیروان به ایستگاه پایانی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه گفت: دردیداررده بندی شاهرودباعبورازسد شیروان به مقام سوم دست یافت ودردیدارنهایی دوتیم مشهدوتربت جام درمقابل یکدیگرقرارگرفتند که دراین دیدارشاگردان نویدقندی با ارائه یک بازی شانه به شانه باحریف مشهدی خوددرپایان وقت اضافی موفق شدندبانتیجه ۳۱ بر ۳۰ مشهدرامغلوب خودسازند وعنوان قهرمانی مسابقات هندبال جوانان منطقه یک کشوررا ازآن خودنمایندو تیم مشهددرسکوی دوم قرارگرفت.

وی درپایان گفت درپایان این مسابقات دوتیم تربت جام ومشهد به مرحله نهایی مسابقات هندبال جوانان کشورراه یافتند.

عماد نوروزی، ایمان مایلی فر، نیما ضربی، علیرضا حیاتی، محمدجامی، امیرمهدی نظری، آرمین احمدی، امین قربانی، یاسین رضائیان، ناصرسلیمانی، مهران سفری، محمدجواد اسدی نیا و سینا سعیدی فر اعضای تیم هندبال تربت جام در این دوره از بازی‌ها بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تربت جام خراسان رضوی مشهد نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد