Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:50:21 GMT

مورینیو: با 30 درصد از توان‌مان به جایی نمی‌رسیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۶۰۳۷

مورینیو: با 30 درصد از توان‌مان به جایی نمی‌رسیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولورهمپتون مدعی شد که شاگردانش با 30 درصد توانشان در زمین ظاهر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد از 3 بازی خانگی خود در این فصل تنها 1 پیروزی به دست آورده و در حال حاضر 8 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد. مورینیو که به هیچ وجه از عملکرد بازیکنانش راضی نیست، معتقد است که آنها با 30 درصد توان خود در زمین ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" به نظرم نمایش خوبی نداشتیم، نتیجه خوبی نگرفتیم و نتیجه عادلانه بود. به نظرم گرگ‌ها خوب بازی کردند و شایسته بودند. آنها طوری بازی کردند که من خیلی دوست دارم، انگار که در فینال جام جهانی هستند. این رویکردی است که من دوست دارم تیمم در هر بازی داشته باشد. ما این رویکرد را نداشتیم ولی آنها داشتند. همین باعث تفاوت دو تیم شد. آنها از ابتدای بازی در جریان بودند.  آنها با تمامی تمرکز و انگیزه در بازی ظاهر شدند و ما اینطور نبودیم. شروع خوبی نداشتیم، با قدرت چندان بالایی در دو نیمه ظاهر نشدیم و وقتی در بازی ها به پیروزی نمی‌رسید، کارتان سخت می‌شود."

 

مورینیو درباره اینکه بازیکنانش باید یاد می‌گرفتند وقتی با تیم ضعیف تر روبرو می‌شوند، حداکثر توانشان را به کار بگیرند گفت:" بی خیال! این چیزیست که وقتی بچه هستید، در آکادمی ها یاد می‌گیرید، لازم نیست چنین چیزی را در بالاترین سطح آموزش دهیم.  این ابتدایی ترین قانون فوتبال است، باید با تمام پتانسیلتان بازی کنید . اگر شما مقابل تیمی که از شما ضعیف تر است به میدان بروید و از 30 درصد توان تان استفاده کنید، با چنین رویکردی در لیگ برتر به موفقیت نخواهید رسید."

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)

منبع: بیسیمچی مدیا

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند! (عکس)
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند