Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،سید ابوالفضل رضوی روز شنبه در بازدید از طرح های اقتصادی توسعه روستایی خلخال افزود: برای اجرای این طرح ها تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 6 درصد پرداخت شده است.

وی گفت: در حالی که سالانه بیش از 120 هزار میلیارد ریال کالا از جمله پوشاک به صورت قاچاق و یا از مبادی قانونی وارد کشور می شود، می توان با راه اندازی واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک پوشاک در مناطق روستایی ضمن ایجاد اشتغال پایدار از خروج ارز نیز جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: طرح های اقتصادی خوبی با استفاده از تسهیلات کم بهره توسعه مناطق روستایی در شهرستان های خلخال و کوثر در حال اجرا است و تلاش می شود با حمایت از سرمایه گذاران تولید فرش در کوثر و توسعه صنعت گردشگری در خلخال زمینه برای ایجاد اشتغال بیکاران و رونق اقتصادی مردم منطقه فراهم گردد.

وی در بازدید از طرح های گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال نیز گفت: اجرای طرح ها بر اساس طرح گردشگری سبز و مطابق با استانداردهای زیست محیطی در این منطقه ضمن حفظ فضای سبز موجود می تواند آن را به عنوان کم نظیرترین منطقه گردشگری کشور در آینده معرفی کند.

رضوی همچنین اظهار داشت: برای بهره برداری از طرح مجتمع قصرهای چوبی این منطقه نیازی به اجرای طرح گازرسانی به ازناو نبوده و سرمایه گذار طرح می تواند با استفاده از انرژی خورشیدی در کنار تامین انرژی مورد نیاز خود در این مجتمع با فروش برق تولیدی اضافی خود به توانیر ارزش افزوده ایجاد کند.

معاون توسعه روستایی رییس جمهوری در سفر به خلخال از واحدهای تولیدی و صنعتی پارک صنعتی از جمله کارخانه تولید لوازم ورزشی ، یک واحد تولیدی پوشاک با اشتغال 45 نفر و طرح های گردشگری ازناو همچون هتل 5 ستاره ، مجتمع قصرهای چوبی و آبشار مصنوعی ازناو و طرح رختشویخانه سنتی روستای خوجین بازدید کند.

رضوی در این بازدید نسبت به افزایش اعتبارات تسهیلاتی این طرح ها و نیز تسریع در پرداخت وام توسعه روستایی به سرمایه گذاران این طرح ها قول مساعد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال برق رییس جمهوری زیست محیطی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه... - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع بسیاری برای کشور و صنعت دارد و مقوله تولید با توجه به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: تمام دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تولید را در ابعاد مختلفِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به کمک مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو حضور و بازدیدها از خط تولید و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد بود.

وی افزود: راه برون‌رفت کشور از مشکلات، رشد تولید است و قطعاً دغدغه مسئولان کشور و استان، رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سلیمی یادآور شد: محدودیت منابع انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این زمینه گرفته شود.

سازمان بازرسی در رفع مشکلات صنعت فولاد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود، زیرا موجب می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولید آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم