Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ در پی حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم منجر شد ، مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی این حادثه تروریستی را محکوم کردند .
بسم الرب شهداء والصدیقین
️بی تردید حمله تروریستی روز ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷ در اهواز که همزمان با رژه نیروهای مسلح و آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، نشانگر زبونی و تلاشهای مستمر بدخواهان برای به چالش کشیدن اقتدار دفاعی و قدرت تحسین برانگیز نیروهای مسلح کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه اقدامات کور نشان می دهد که آمادگی نیروهای مسلح، وحدت و انسجام مردم و حضور آگاهانه در صحنه، همچنان ضروری و خنثی کننده اقدامات مخرب دشمنان خواهد بود.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن شدید این حادثه تروریستی آن را ناشی از کینه توزی عناصر و عاملان خودفروخته دانسته و به آنانی که هنوز قدرت واقعی ایران اسلامی را درک نکرده و خیال می کنند با اقدامات خشونت آمیز، ترور، کشتار و ایجاد فضای غیرعادی می توانند مانع پیشرفت این کشور شوند، یادآور میشود که اینگونه حوادث تلخ نه تنها خللی در بین مردم ایران ایجاد نمی کند، که عزم آنها را برای دفاع از کیان خود جزم ترخواهد کرد.
مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم و آرزوی سلامتی عاجل برای مجروحان این حمله تروریستی؛ امیدوار است با هوشیاری نیروهای امنیتی هرچه زودتر عوامل این حادثه به سزای عمل نگین شان برسند و همچنان شاهد امنیت پایدار کشور باشیم.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: محکومیت حادثه تروریستی اهواز شهادت مجمع نمایندگان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی