Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به‌ کارگیری فناوری‌های نوین و ساختار جدید موجب گردیده که نسل جدید بخاری علاوه بر ایمن بودن مصرف بسیار پایین‌تری نسبت به بخاری‌های نسل گذشته داشته باشد.

مدير عامل گروه صنعتی پیروی «بخاری شوكت» مسوولیت‌های اجتماعی، نیاز مستمر جامعه امروز به محصولات دوستدار محیط ‌زیست و کاهش مصرف انرژی را از نکات  حایز اهمیت در به کارگیری  فناوری نوین بخاری ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد پیروی با اشاره به اهمیت بهینه مصرف کردن انرژی گفت: گرچه ایران صاحب غنی‌ترین منابع گاز طبیعی است. اما حفظ این منابع برای نسل‌های آینده، رسالتی است که بر دوش نسل حاضر است.
بیشترین میزان گاز طبیعی کشور در بخش گرمایش خانگی مصرف می شود که باید با بهره‌گیری از سیستم های جدید در بخاری‌ها، این مصرف را به حداقل ممکن برسانیم.

وی افزود: در ارتباط با اصلاحات ضروری  بخاری های گازسوز باید به نکاتی  از جمله تأمین هوای مورد نیاز برای احتراق از خارج ساختمان، انتقال گازهای حاصل از احتراق به بیرون ساختمان، کاهش مصرف گاز، کسب بالاترین گرید انرژی در بخاری های دودکش دار هرمتیک a، سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند و امکان برنامه‌ریزی سالیانه زمان‌های فعالیت بخاری (روز – ساعت) توجه داشته باشیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گازسوز خانگی بخاری گازسوز بخاری های گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد

علیرضا نقوی گفت: منطقه بافت تاریخی در سال گذشته با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح دفع آب‌های سطحی از بلوار دهم فروردین تا رودخانه مرکزی را اجرا کرد که امسال هیچ یک از خیابان های مسیر دچار آبگرفتگی نبود و روان آب ها به رودخانه مرکزی هدایت شده است و خبر منتشر شده مبنی بر هدایت روان آبها به قنات های متروکه صحت ندارد.

وی به فرونشست هایی که پس از بارندگی های اخیر ایجاد شد پرداخت و تصریح کرد: در تقاطع ایرانشهر حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه ای بود که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب خانگی و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده که متأسفانه بارها نسبت به تخلف این قبیل اقدامات شهروندان تذکر داده شد و همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند و ضروری است تا شرکت آب و فاضلاب هم به این مهم تاکید بیشتری داشته‌ باشند.

وی با تأکید بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان گفت: بخشی از کسبه و ساکنان اقدام به اتصال لوله‌های فاضلاب خانگی به مسیرهای پوکه قنات می کنند که این کار علاوه بر تخلف و جرم بودن آن، منجر به این قبیل فرونشست ها در سطح معابر که باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی خواهد شد همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان در آموزش‌های بیشتر به شهروندان را می‌طلبد.

استان یزد بیش از سه هزار قنات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است