Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:43:56 GMT

5110 دانش آموز فیروزکوهی سال تحصیلی را آغاز کردند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۹۵۹۴

5110 دانش آموز فیروزکوهی سال تحصیلی را آغاز کردند

تهران- ایرنا- همزمان با اولین روز مهر ماه پنج هزار و 110 دانش آموز فیروزکوهی در 50 مدرسه دولتی و غیردولتی در سطح این شهرستان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش ایرنا آمار دانش آموزان شهرستان فیروزکوه سال گذشته حدود چهار هزار و 900 نفر بوده است.
فرماندار فیروزکوه روز یکشنبه در حاشیه نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه دوره دوم متوسطه 17 شهریور این شهرستان تاکید کرد: دانش آموزان باید در کنار درک دقیق و کامل مفاهیم آموزشی و علمی، مهارت گفت و گو کردن، تحمل و مدارا، مشورت و همکاری را بیاموزند تا آماده شوند آینده جامعه را هر چه بهتر رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی یوسفی جمارانی خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت: دانش آموزان و جوانان هر جامعه آینده سازان و سرمایه حقیقی هر کشور هستند که می توانند با تلاش و پشتکار سرنوشت خوبی را برای خود و جامعه رقم بزنند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: امروز سازمان ملل و رئیسان جمهوری اغلب کشورها ایران را به عنوان منادی گفت و گو می شناسند؛ ما به دنبال جنگ نیستیم اما اگر کیان کشور و مرزهای اعتقادی در خطر باشد همانطور که در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم بشدت با متجاوز مقابله خواهیم کرد.
شهرستان فیروزکوه دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/9897/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سال تحصيلي جديد مدرسه فيروزكوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است