Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، یکی از محاسن کنگره بین المللی امام سجاد(ع) را عدم رسوخ سیاست زدگی در آن دانست وگفت: اما نتیجه این کار سیاسی است چرا که امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی است که می توان چنین حرکت را در جهت نشر سیره اهل بیت(ع) انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری هشتیمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با تسلیت سالروز شهادت سیدالساجدین، رمز توسعه و گستردگی فعالیت های کنگره را وابسته نبودن و اخلاص برگزارکنندگان آن برشمرد و تصریح کرد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، یک حرکت برجسته دینی و مکتبی در راستای نشر معارف سجادیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به حمایت های مردمی از روند برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد( ع) اشاره کرد و افزود: شعاع این حرکت نورانی که هشت سال پیش از بندرعباس آغاز شد، پس از شهرها، بخش ها و روستاهای هرمزگان و استان های مختلف ایران اسلامی، امروز 26 کشور از پنج قاره جهان را روشن کرده است.  

 

آیت الله نعیم آبادی اظهار کرد: توسعه برنامه های متنوع، موثر و موردنیاز روز کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در هرمزگان، سراسر ایران و کشورهای جهان در حالی صورت می گیرد که هیچ ردیف بودجه ای ندارد.

 

وی با اذعان به اینکه همه اتفاقات مبارکی که در سایه کنگره بین المللی امام سجاد(ع) صورت می گیرد با دست خالی و تنها به لطف خدا و عنایت اهل بیت(ع) انجام می شود، خواستار جلب حمایت های مردمی و خیرین شد و گفت: هزینه کردن در این راه معنوی، نوعی سرمایه گذاری شایسته برای دنیا و آخرت محسوب می شود.

 

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، راه اندازی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در جهت تربیت مدرس صحیفه در شهر مقدس قم، تولید صدها مقاله و کتاب در رابطه با صحیفه، رساله الحقوق و سیره امام سجاد(ع)، دریافت ده ها پیام مراجع، تربیت بیش از دو هزار و 400 مبلغ جوان کنگره، دعوت از اندیشمندان مسیحی، اهل سنت و شیعه داخلی و خارجی به کنگره و شناسایی خادمین صحیفه سجادیه را از برکات این رخداد مهم فرهنگی معنوی ذکر کرد.

 

وی با ذکر این نکته که برنامه ای در رابطه با امام سجاد(ع) و صحیفه به این گستردگی در دنیا وجود ندارد، از ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها درخواست کرد که از تریبون های در اختیار برای معرفی ابعاد و دستاوردهای کنگره استفاده کنند.

 

گفتنی است؛ هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) 23 محرم با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان به میزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم هفته دفاع مقدس عاشورا آیت الله خامنه ای رژه نیروهای مسلح خامنه ای دفاع مقدس تاسوعای حسینی شیراز نماینده ولی فقیه در هرمزگان سیاست زدگی کنگره بین المللی امام سجاد ع آیت الله نعیم آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد