Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با  تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: تحت تدابیر و سیاست‌های بالادستی، در فراهم سازی شرایط و ابزارهای لازم برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سپاه آمده است: جنایت تروریستی مزدوران قسی القلب استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اهواز و در آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با موسم محرم و برافراشتن پرچم عاشورا و عزای حسینی و نمایش اقتدار ملی و آمادگی‌های دفاعی نیروهای مسلح کشور، نشان داد دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به ویژه مثلث شیطانی غربی، عبری و عربی، با ناکامی و شکست در دستیابی به اهداف و مقاصد شوم خود، در دشمنی با وحدت، صلابت، اقتدار، استقامت و افتخارآفرینی مردمان این سرزمین و پیگیری پروژه انتقال ناامنی به داخل میهن اسلامی، از هیچ تلاش و توطئه ای فروگذار نیستند و حتی حاضرند زنان، کودکان و مردم بیگناه را نیز آماج اقدامات کور و حقیر تروریستی قرار دهند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک ارتکاب اینگونه جنایات خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر شرافتمندانه، عزتمندانه و افتخارآمیز آنان نخواهد داشت و به فضل الهی با همت و غیرت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، به مدد تجارب ناشی از برخورد قاطع و کوبنده با مزدوران اجیر شده مدعیان ریاکار حقوق بشر و اشراف و تسلط موجود بر عقبه ها و کانون های استقرار سرکردگان و هدایتگران تروریست های خبیث و جنایتکار، با تعقیب شواهد و قرائن، در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آنها گرفته خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدای حادثه و نیز مردم غیور، حماسه ساز و شهید پرور خوزستان؛ به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و آحاد ملت ایران اطمینان می‌دهد تحت تدابیر و سیاست‌های بالادستی، در فراهم سازی شرایط و ابزارهای لازم برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم

در این فیلم اعترافات عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می‌کنید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است.

در این فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می‌کنید.

علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» برای کاسبی پول ترور فرزندان ملت و جنایت را در دستور کار قرار داده بود.

همدست تروریست الیاس قنبرزهی درباره اقدامات این گروه می‌گوید: در پاکستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتیم و برای انجام عملیات به اطراف زاهدان آمدیم؛ در چند عملیات مختلف چند سرباز و بسیجی را کشتیم؛ در پلیس راه زاهدان و خاش چند عملیات داشتیم.

مهمترین اقدمات تروریست الیاس قنبرزهی راه اندازی شبکه تروریستی در کورین و زاهدان و انجام بیش از 16 اقدام تروریستی طی دو سال گذشته بوده که به شهادت ده‌ها تن از فرزندان دلیر این مملکت منجر شده است.

همدست  ‌تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» با تشریح عملیات تروریستی گروهک انصارالفرقان تاکید کرد: گرگین در هر جایی که عملیاتی انجام می داد تعداد کشته ها و مجروحان را برای اینکه پول بیشتری دریافت کند افزایش می‌داد و تمام اقدامات تروریستی که انجام می داد فقط بر‌ای پول بود.

این تروریست با اعلام پشیمانی از انجام اقدامات تروریستی که در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با دستور الیاس قنبرزهی انجام می‌داد، گفت:  در تمام عملیات‌ها فردی از مراحل کار ‌فیلم می‌گرفت و ‌‌به طور گسترده در فضای مجازی پخش می‌کرد؛ الان که به اقدامات تروریستی که انجام داده‌ام نگاه می‌کنیم می‌بینیم اشتباه کرده ام برای تمام این کشتارها فقط 11 میلیون تومان پول گرفته و بسیار پشیمانم.

وی با بیان اینکه تمام کارهایم اشتباه بوده و هم این دنیای خود و هم آخرتم را خراب کردم، گفت: جوانان سیستان و بلوچستان هوشیار باشند و بدانند این ترویست‌ها فقط پول می‌گیرند تا جوانان را خراب کنند و هیچ‌گاه دلسوز مردم نیستند و جوانان اگر کشور و شهر خود را دوست دارند باید از آنها دوری کنند و اگر کسی از این تروریست‌ها با آنها ارتباط گرفت فورا به ماموران اطلاعاتی خبر بدهند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم