Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت یکپارچه امروز با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کردند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت یکپارچه امروز با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است: حادثه ناگوار تروریستی ۳۱ شهریور ماه ۹۷ اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه و نظامیان سرافراز در سالگرد هفته دفاع مقدس مایه اندوه جامعه و نمایندگان ملت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نخواهد شد آنچنان که انسجام و وحدت اقوام ایرانی با محوریت ایران یکپارچه با این حادثه تقویت دو چندان خواهد گردید و هوشیاری نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی صد چندان خواهد گردید.

این اقدام مظلوم‌کش دلیل دیگری بر خباثت و اهداف ضد انسانی و ضد وطنی فریب خوردگان و دشمنان این ملک و بوم است. مسئولیت حادثه ۳۱ شهریور اهواز متوجه دولت آمریکا و برخی از دولت‌های تروریست پرور منطقه است.

ما نمایندگان ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده شهدای حادثه از دستگاه‌های مرتبط مسرّانه پیگیری شناسایی عوامل موثر و برخورد قاطع با مسببین حادثه را خواهانیم.

مسعود پزشکیان که اداره بخش پایانی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، بعد از قرائت این بیانیه تاکید کرد: تمامی نمایندگان مجلس بدون استثنا از این حادثه متنفر هستند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صحن علنی بیانیه مجلس حمله تروریستی اهواز محکومیت حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری صداوسیما در خصوص مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد و ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌های انتخاباتی در سامانه «داوطلب» نکاتی بیان کرد.

وی ابتدا اظهار داشت: براساس ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزد‌ها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند. نمایندگان نامزد‌ها می‌توانند علاوه بر مجریان و ناظران از ابتدای رای‌گیری تا انتهای فرآیند شمارش آراء در شعب حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این امکان از طریق سامانه داوطلب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از نمایندگان نامزد‌ها چند روزی است که آغاز و از طریق پیامک به نامزد‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

طحان‌نظیف اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت 14 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت است که نامزد‌ها از طریق مراجعه به این سامانه می‌توانند نمایندگان خود را معرفی کنند.

وی بر این نکته هم تاکید کرد: باتوجه به اینکه زمان زیادی به روز انتخابات نمانده و کارت‌های نمایندگان باید صادر شود، این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت در 15 استان کشور و در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که 90 داوطلب برای 45 کرسی مجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش