Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جمال عالمی نیسی یکشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این گروه های کارشناسی برای بررسی نقاط ضعف و قوت مسائل امنیتی برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز از تهران به اهواز آمده اند که نتیجه گزارش های آنها متعاقبا اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئول تامین امنیت در مراسم رژه دیروز در اهواز با مسئولان امنیتی استان بوده است.
عالمی نیسی همچنین درباره دعوت عمومی از شهروندان برای شرکت در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی گفت: در جلسه امروز درباره تامین امنیت مراسم فردا (دوشنبه) تصمیم گیری می شود و همه جوانب آن در نظر گرفته می شود، بنابراین شهروندان می توانند بدون نگرانی در این مراسم شرکت کنند.
وی در ادامه درباره تعداد شهدای حادثه دیروز گفت: در شمارش شهدا اشتباهی پیش آمده و دیروز تعداد آنها را 25 نفر اعلام کردند، در حالی که تعداد شهدای حادثه تروریستی 24 نفر و یک نفر مجهول الهویه است.

*12 شهید شهرستانی
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: 22 نفر از شهدای حادثه تروریستی در اهواز از نظامیان بوده اند.
سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی افزود: 2 نفر از شهدا از ارتش، یک شهید سرباز از نیروی انتظامی و 19 نفر از شهدا از سپاه هستند و مابقی نیز مردمی هستند.
وی با بیان اینکه 12 نفر از شهدا اهوازی هستند، اضافه کرد: مابقی آنها از اهالی رامهرمز، باغملک، دزفول، بهبهان، گتوند، هفت شهیدان، خرم آباد و مشهد هستند.
حاجتی تعداد شهدای حادثه تروریستی را 24 نفر اعلام کرد و گفت: اختلاف آمار مربوط به یک نفر است که هنوز مجهول الهویه است.
وی اظهار داشت: تروریست های حادثه نیز چهار نفر بودند که سه نفر از آنها در محل و یک نفر در بیمارستان کشته شده است.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد. یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند.
از 67 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون 27 نفر از بیمارستان مرخص شده اند.

9754/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت تامین امنیت حمله تروریستی دفاع مقدس مشهد نماینده ولی فقیه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنان شلیک و هر ۲ متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6097652

دیگر خبرها

  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟