Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا نمی‌خواهد والورده در رختکن تیم، چهره یک مربی دارای تاریخ انقضا را داشته باشد.

طرفداری - بارسلونا چند روز پیش توسط جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس باشگاه با ایجنت ارنستو والورده ملاقات کرده است.

به گزارش mundodeportivo، بارسلونا از والورده راضی است و دوست دارد او حداقل یک فصل دیگر هم سرمربی تیم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد والورده به شکلی است که می‌تواند به طور خودکار برای سال سوم هم تمدید شود اما چون ارنستو تردیدهایی دارد،  بارسا می‌خواهد هر چه زودتر بداند او چه برنامه‌ای دارد تا در صورتی که نیاز بود، از حالا به دنبال یک جانشین باشد. والورده همه چیز را به ماه‌های بعد موکول کرده است.

اما منابع موثق اعلام کرده‌اند که بارتومئو روز سه شنبه در جریان دیدار بارسلونا و آیندهوون در نیوکمپ با ایجنت والورده ملاقات کرده است. طرفین در این ملاقات به طور شفاهی مواضع شان را اعلام کردند. بارتومئو شخصا وارد عمل شده چون دوست ندارد در هر کنفرانس مطبوعاتی از والورده درباره آینده‌اش سوال شود و تمرکز او به هم بریزد. رئيس بارسلونا همچنین دوست ندارد مربی تیمش در رختکن برای بازیکنان چهره یک مربی دارای تاریخ انقضا را داشته باشد. بارسا می‌خواهد بازیکنان بدانند که باشگاه کاملا از والورده حمایت می‌کند.

واقعیت این است که پس از باخت به رم، تعدادی از مدیران باشگاه نسبت به والورده دچار شک و تردید شدند اما در نهایت این اجماع حاصل شد که والورده در حال حاضر بهترین گزینه است. رابطه بسیار خوب رختکن تیم با والورده و نحوه مدیریت او که بزرگان تیم را هم راضی کرده از جمله دلایلی است که باشگاه قصد تمدید قرارداد والورده را دارد.

این را هم باید گفت که قرارداد والورده به نحوی است که سال سوم را هم به طور رسمی شامل می‌شود. در واقع والورده در حال حاضر سه فصل با بارسا قرارداد دارد مگر اینکه او یا بارسلونا بخواهند پیش از موعد آن را فسخ کنند که در این صورت یک جریمه در نظر گرفته شده که باید پرداخت شود. گرچه منابع موثق می‌گویند این جریمه شکلی کاملا فرمالیته دارد و حتی اگر والورده تصمیم بگیرد سال آینده در بارسا نباشد هم باشگاه از او پولی نخواهد گرفت. بنابراین اگر والورده تا ماه می سال 2019 حرفی نزند، طبق قرارداد باید فصل بعد هم روی نیمکت بارسا بنشیند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی

بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی