Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نماینده یکی از شرکت‌های حمل‌ونقلی در تماس تلفنی با خبرنگار تین‌نیوز نسبت به توقف بارگیری از سوی بونکرداران حمل سیمان تهران اعتراض کرد.

وی بابیان اینکه توقف بارگیری از سوی بونکرداران زیان بالایی به پروژه‌های کشور وارد می‌کند، گفت: در اولین آسیب این اقدام موجب از دست دادن بازار رقابتی که برای سیمان در بخش توزیع وجود دارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شرایط ویژه کشور ادامه داد: این شرایط باعث افزایش دلالی شده و به معنای از دست دادن بازار رقابت ارسال سیمان به سازندگان بتن در تهران و هم‌چنین ارسال سیمان از کارخانه‌های اطراف جهت جذب مشتری تهران است.

وی هشدار داد که ادامه توقف بونکرداران حمل سیمان تهران باعث بیکاری تعداد زیادی از کارگران سیمان تهران خواهد شد.

وی توقف بونکرداران حمل سیمان تهران را نتیجه عدم مدیریت انجمن صنفی رانندگان دانست و ادامه داد: شرکت‌های حمل‌ونقلی با توقف بارگیری در بخش حمل‌ونقل کالای جاده‌ای مخالفت دارند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اعتصاب رانندگان توقف بارگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲

تین نیوز

 

سرپرست راه آهن شمال شرق ۲ گفت: مجموع تخلیه و بارگیری انواع کالا در این اداره کل در سال ۱۴۰۲ به میزان ۵۵۳ هزار و ۴۳۶ تن بوده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان از رشد ۱۰ درصدی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، محمدرضا حبیبی با تشریح عملکرد بار و مسافر راه آهن شمال شرق ۲ در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموع تخلیه و بارگیری انواع کالا در این اداره کل در سال ۱۴۰۲ به میزان ۵۵۳ هزار و ۴۳۶ تن بوده است که از این میزان ۴۵۴ هزار و ۴۳۲ تن کالا، بارگیری و ۹۹ هزار و ۴ تن کالا، تخلیه شده که در مجموع عملکرد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان از رشد ۱۰ درصدی دارد.

حبیبی درباره تعداد واگن های بارگیری شده گفت: در سال قبل ۷ هزار و ۳۹۴ واگن بارگیری شده که این میزان در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶ هزار و ۴۴۰ واگن بوده که رشد ۱۴ درصدی دارد.

به گفته وی صادرات ریلی از طریق حوزه استحفاظی این اداره کل از ۴ هزار و ۷۱۷ تن در سال ۱۴۰۱ به ۳۹۴ هزار و ۸۸۷ تن در سال ۱۴۰۲ افزایش داشته که نشان دهنده رشد ۲۷ درصدی است.

سرپرست راه آهن شمال شرق۲ افزود: واردات کالا نیز از ۱۴ هزار و ۶۱۸ تن به ۲۱ هزار و ۳۰۴ تن رسیده که رشد ۴۶ درصدی را شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده محصولات صادر شده از طریق مرز ریلی اینچه برون استان گلستان، سیمان، کاشی، سنگ آهن، شکر و آهن آلات و عمده محمولات وارد شده از این حوزه به کشور، محصولاتی همچون روغن پایه، جو و گندم است.

جابه جایی یک میلیون نفر مسافر در راه آهن شمال شرق۲

سرپرست راه آهن شمال شرق۲ گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۳ هزار و ۳۶۱ نفر مسافر توسط قطارهای مسافری بین شهری و حومه ای جابه جا شده اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ با تعداد ۹۱۲ هزار و ۷۲۳ مسافر، شاهد رشد ۱۰ درصدی عملکرد جابه جایی مسافر هستیم.

حبیبی افزود: از مجموع تعداد کل مسافر جابه جا شده، تعداد ۲۰۲ هزار و ۹۵ نفر در حوزه بین شهری گرگان تهران و بالعکس است که در مقایسه با سال قبل رشد ۲ درصدی داشته است. همچنین ۸۰۱ هزار و ۲۶۶ نفر مسافر در حوزه قطارهای حومه ای گرگان پل سفید و بالعکس جابه جا شدند که نسبت به سال قبل شاهد رشد ۱۲ درصدی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه