Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز گفت: تروریست‌های جنایتکار و حامیان خبیث منطقه‌ای و خارجی آن‌ها پاسخ این دست اعمال ننگین و ضد انسانی خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل، سردار غلامرضا جلالی با صدور پیامی، اقدام تروریستی در اهواز را محکوم کرد و به بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستی اهواز و شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیز و قهرمان ما، در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، غمی جانکاه بر عزاداران حسینی افزود. دشمنان کوردل و زبون ملت بزرگ ایران اسلامی این بار در آغاز هفته دفاع مقدس به حمله‌ای ناجوانمردانه و تروریستی در شهر و استانی که همچنان خاطره جان‌فشانی، ایثار و شهادت فرزندان غیور آن در هشت سال دفاع مقدس در وجب‌ به‌ وجب خاک مقدس آن جاری و ساری است، آن‌هم در روزهایی که هنوز دل‌های سوخته عاشقان مکتب عاشورایی حسین (ع) که در دهه اول محرم به یاد مولای مظلوم خود بر سر و سینه زدند، در سوزوگداز است، اقدام کردند.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: این جنایت در ادامه کینه‌توزی‌های چهل سال گذشته بر علیه انقلاب و نظام می‌باشد اما ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند وهمانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند:"به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همهٔ دشمنی‌ها فائق خواهد آمد." این‌گونه اقدامات هیچ‌گونه خللی در اراده راسخ آن‌ها نخواهد داشت و همچون گذشته استوار و ثابت‌قدم به دفاع از آرمان‌های خویش ادامه خواهند داد.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: بی‌شک این دست از اقدامات جنایتکارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه بی‌امان با تروریسم راسخ‌تر خواهد کرد و تروریست‌های جنایتکار و حامیان خبیث منطقه‌ای و خارجی آن‌ها پاسخ این دست اعمال ننگین و ضد انسانی خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/4071

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، عصر امروز بارش شدید باران شهر اهواز را فرا گرفت.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر فردا در استان ادامه دارد.

سبزه زاری افزود: این سامانه نیط سبب رگبار و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) وطی فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • بارش شدید باران در اهواز
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه