Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز یکشنبه در همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کارآمدترین مانور در راستای حفظ نظام، مانور انسانی است و دشمن به این مسئله پی برده و قصد تخریب دارد.
وی ادامه داد: حدود 300 شبکه فارسی زبان معاند شبانه روز در حال سیاه نمایی هستند و هدفشان ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نظامی که به پشتوانه مردم تشکیل و حمایت شود به هیچ وجه قابل دست کاری نیست و دشمن می خواهد با ابزار های مختلف، ناکارآمدی مسوولان را به جامعه القا کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اکنون در مقطعی حساس از کشور و نظام قرار داریم و خدمت در این برهه یک تکلیف و امتحان الهی است.
لطفی افزود: مسوولان باید جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه و مقتدارنه تر برگزار کنند تا دشمنان بدانند تا زمانی که مردم پشتیبان نظام هستند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
وی بیان کرد: قدرت و اختیارات امروز کشور در سایه برکات نظام جمهوری اسلامی است و باید قدردان این نعمت الهی که نصیب مملکت ما شده، باشیم.
وی اضافه کرد: خودباوری، بیان دستاوردها و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخگویی به شبهات جوانان و مردم از مهمترین وظایفی است که باید در چهل سالگی انقلاب اسلامی مورد توجه جدی قرار گیرد.
لطفی افزود: دستاوردهای 40 ساله نظام باید به نسل امروز شناسانده شود تا آنان بدانند آزادی امروز و سوال و انتقاد آزادانه آنان از مسوولان بدون هیچ واهمه ای، حاصل انقلاب اسلامی است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: گرامیداشت مناسبت های ملی و فراگیر نباید جناحی شود یا دیگران استنباط جناحی نسبت به آن داشته باشند و از این مسئله سوء استفاده کنند.
به گزارش ایرنا جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو جلسه در روز جاری برگزار شد.
انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ایران، برگزاری پرشور این سالگرد از رسالت های خطیر مسوولان و تمامی آحاد مردم است.
9918/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استکبار جهانی انقلاب اسلامی جامعه نظام جمهوری اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند