Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز 1 مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه نیروهای نظامی همه عزادار هستند، اظهار کرد: اتفاقی که دیروز در اهواز رخ داد، بارها و بارها در خوزستان و کشور رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دستگاه‌ها می‌خواهم که از مجروحینی که در بیمارستان‌ها بستری هستند، عیادت کنند.

وی با بیان اینکه فردا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، باید همه خوزستان قیام کنند، افزود: اگر امنیتی داریم به دلیل وجود فرزندان همین مرز و بوم است که روز گذشته شهید شدند. این شهدا از فرزندان همین خاک هستند و باید آن‌ها را گرامی بداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان تصریح کرد: فردا روز قومیت‌ها در خوزستان است و باید همه قومیت‌ها در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور داشته باشند و نباید اجازه دهیم که دشمن با چنین کارهایی میان مردم در خوزستان تفرقه ایجاد کند.

حاجتی ادامه داد: ما دست همه غیورمردان عرب خوزستان را که همیشه پشت سر ولایت و انقلاب بوده‌اند، می‌بوسیم و می‌دانیم که همیشه پشت سر انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با بیان اینکه دشمن ما یک دشمن نادان است، خاطرنشان‌کرد: مردم خوزستان در چنین شرایطی باید انسجام خود را به دنیا نشان دهند و تن دشمن را به لرزه در بیاورند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان سیاست و اقتصاد شهدای حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود