Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، عادل شاهسونپور اظهار داشت: طرح استعدادیابی از سال گذشته به طور جدی در مدارس سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت به طوری که در قالب این طرح افزون بر 500 دانش آموز مستعد کشتی در استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: استعدادهای شناسایی شده کشتی سیستان و بلوچستان برای موفقیت در مراحل بعدی به باشگاه های این رشته معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان همچنین از رقابت های استعدادهای برتر کشتی استان خبر داد و افزود: این دوره از رقابت ها کشتی از 30 آبانماه تا هشتم آذر در رده سنی 12 تا 15 سال برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک افزون بر 950 ورزشکار سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته کشتی در این استان مشغول فعالیت هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموز رقابت سیستان و بلوچستان کشتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند