Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی معاون آموزشی حوزه های علمیه خواهران استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید طلاب خواهر در شهرستان زنجان گفت : امسال 250 نفر از داوطلبان جدید در سطوح دو و سه پذیرفته شده اند و در 9 واحد آموزشی و تربیتی در  حوزه های علمیه استان مشغول به تحصیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به رشادت های بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری ( س ) گفت : حضور بازماندگان حادثه غمبار عاشورا و در راس ان ها بزرگ بانوی کربلا ام المصائب که میراث داران واقعه عاشورا و پیام رسانان امین منطق حسین ( ع ) بودند باعث شد تا مظلومیت سید و سالار شهیدان و خاندانش در تاریخ ثبت شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به نقش حضرت زینب و کبری ( س ) در واقعه عاشورا اشاره کرد و افزود : آن بانوی قهرمان که اسوه صبر و ایثار است با شجاعت خود توانست دشمنی و جنایت های بنی امیه را افشا کند.

آیت الله حسینی زنجانی هم در ادامه مراسم با اشاره به ضرورت فراگیری علم و دانش گفت : برای رسیدن به درجات علمی و معنوی بالا باید زحمات و دشواری های فراوانی در این مسیر را به جان خرید.

وی افزود : با تزکیه نفس و همچنین در سایه تقوا می توان به علم الهی یعنی همان علمی که از سوی پروردگار بر قلب انسان نازل می شود دست پیدا کرد .

انتهای پیام /ک


250 طلاب خواهر زنجانی پذیرفته شده، در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل خواهند شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد