Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@15:56:13 GMT

رستاخیز «دمبله»

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۸۴۲

رستاخیز «دمبله»

به گزارش خبرگزاری مهر، کسانی که عثمان دمبله را می‌شناسند می‌دانند که این بازیکن پتانسیل خوب و ظرفیت خوب بازی کردن در تیم فوتبال بارسلونا را دارد. حالا ستاره فرانسوی در بازی‌های این فصل به نسبت فصل گذشته متمرکزتر به نظر می‌رسد. او توانسته در این فصل تعیین کننده باشد و در واقع این بازیکنی بود که بارسلونا برایش پول زیادی پرداخت و به آینده‌اش امیدوار بود نه بازیکنی که فصل گذشته دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار او به تنهایی گویای همه‌چیز است و نشان می‌دهد که بازیکنی خطرناک است. فصل گذشته دمبله به خاطر مصدومیت‌ها بازی‌های زیادی را از دست داد و همچنین فشار این موضوع که در ازای رقمی هنگفت وارد تیم شده هم باعث شد بازی‌هایی که در آن‌ها فرصت پیدا می‌رد را هم با عملکرد نه‌چندان مناسب به پایان برساند.

او اما حالا بسیار آرام‌تر شده و کاملا به بازیکنانی که در کنارش بازی می‌کنند عادت کرده است. در همه بازی‌ها تلاشش را می‌کند تا خودش را نشان دهد و با وجود این که در خط حمله بازیکنان بزرگی مانند لوئیس سوارس و لیونل مسی در کنارش بازی می‌کنند توانسته خودش را نشان داده و گل بزند.

طبق آمار او هر ۵۴.۳ دقیقه یک شوت به سمت دروازه می‌زند و این در حالی است که در فصل گذشته این آمار هر ۹۴.۱ دقیقه یک بار بود. همچنین از آمار او ۰.۱۷ گل در هر بازی به ۰.۸۳ گل در هر بازی تغییر کرده است.

کد خبر 4410220

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا عثمان دمبله لالیگا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر والیبال السد قطر تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جوانان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر عمل کرده دفاعی بسیار خوبی داشته و همین امر باعث شده آنها با ۱۳ گل خورده و بهتر از استقلال عنوان برترین خط دفاعی لیگ را تا پایان هفته بیست و پنجم از آن خود کنند.

نکته مهم در مورد خط دفاعی پرسپولیس  این است که آنها در نیم فصل دوم تنها در  دو بازی برابر فولاد و آلومینیوم دروازه‌شان را باز شده دیدند که هر دو بار روی اشتباهات دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان این اتفاق افتاده است.

پس از بازی فولاد شاگردان اوسمار در شش بازی متوالی موفق به کلین شیت شدند. جالب اینکه از این شش کلین شیت سه‌تای آن با دروازه‌بانی امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله آکادمی سرخ‌ها به ثبت رسیده که او در غیاب علیرضا بیرانوند در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پرسپولیس که بسیار برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند امیدوار است همین روند را در پنج بازی باقی مانده نیز حفظ کنند و حداقل گل خورده را به ثبت برسانند.

سرخ‌های این روزها در خط دفاعی خود دو مدافع آماده یعنی گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی را دارند که علاوه بر وظایف دفاعی یکی از امیدهای پرسپولیس برای گلزنی نیز هستند چرا که هر یک در این فصل ۵ گل به ثمر رسانده‌اند.

در هر حال پرسپولیس آمار فوق العاده‌ای از جهت گل نخوردن در بازی‌های متوالی ثبت کرده و با بسته ماندن دروازه‌اش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی می‌تواند به آمار ۷ بازی کلین شیت متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند. در ثبت این آمار فوق‌العاده درخشش زوج دفاعی احیا شده پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دیگر خبرها

  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد