Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمعی از اعضای این کمیسیون فردا دوشنبه برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی اهواز به این شهر سفر می کنند.

علی نجفی خوشرودی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، افزود: فردا دوشنبه هیاتی از این کمیسیون برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه و دیدار با خانواده آنان به اهواز سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین اعضای این هیات در جلسه شورای تامین استان خوزستان حضور می یابند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه کمیسیون امنیت ملی عصر امروز یکشنبه نیز با حضور مسوولان مربوطه و دستگاه های امنیتی در مورد حادثه تروریستی اهواز برگزار می شود و نمایندگان ابعاد این حادثه را بررسی می کنند.
به گزارش ایرنا، صبح شنبه هنگام برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، چند تروریست وابسته به گروه های تجزیه طلب از پشت جایگاه رژه، به سمت مسوولان و مردم تیراندازی کردند که در این اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله چند زن و کودک بیگناه شهید یا زخمی شدند.
**9121**1058**1535*3004/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حادثه تروريستي كميسيون امنيت ملي اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از مردم و بسیجیان مهریز از طرح نور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز مسئله حجاب را یک تکلیف قانونی، شرعی و سیاسی برشمرد و با اشاره به حمایت‌های مردم از اجرای این طرح، افزود: رعایت حجاب و عفاف بر همه واجب و یک تکلیف است و اجرای آن باید با تدبیر و آگاهی کامل اقدام شود.


محی الدینی تصریح کرد:رویکرد دشمن به مسئله حجاب در جامعه ایرانی بهانه است و آنها اصل نظام را هدف قرار داده اند.


سرپرست فرمانداری مهریز باقدردانی از کارنان فراجابیان داشت: نیروی انتظامی در خط مقدم دفاع از ارزش‌های نظام، اسلام و ایرانی قرار دارد.


آخوندی تصریح کرد: اجرای طرح نور همکاری ادارات و دیگر نهاد‌های شهرستان را می‌طلبد و همه باید در این طرح سهیم باشند. 


وی در ادامه بر لزوم حفظ حجاب در ادارات شهرستان توسط بانوان و آقایان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • حمایت جمعی از مردم و بسیجیان مهریز از طرح نور
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • لیست سرورهای دی ان اس رایگان و پرسرعت برای بازی
  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند