Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:27:37 GMT

ابعاد حادثه تروریستی اهواز در حال بررسی است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۶۶۹

ابعاد حادثه تروریستی اهواز در حال بررسی است

فرماندار اهواز، از حضور هیئتی رسمی از تهران جهت بررسی نقاط قوت و ضعف مراسم رژه دیروز این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این هیئت پس از بررسی ابعاد حادثه، نظریه کارشناسی خود را ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، جمال عالمی نیسیف فرماندار اهواز، امروز (1 مهر) در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، در جمع خبرنگاران، گفت: برای بررسی مباحث امنیتی حادثه ای که روز گذشته در اهواز رخ داد، هیات های رسمی از بازرسی های ارتش، سپاه، ناجا و همچنین ستاد فرماندهی کل قوا به اهواز آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این هیئت در حال بازرسی نقاط ضعف و قوت مراسم رژه روز گذشته هستند، تصریح کرد: این این تیم و هیئت بارزسی پس از بررسی ابعاد مختلف حادثه، نظریه کارشناسی خود را ارائه خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در جلسه هماهنگی تشییع شهدای تروریستی اهواز، برنامه ریزی های لازم انجام شد، اضافه کرد: برنامه ریزی شده که مراسم فردا بیشتر جنبه عمومی داشته باشد، زیرا بخش قابل توجهی از شهدای حمله تروریستی اهواز از مردم بودند.

 

عالمی نیسی، بر حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا تاکید کرد و اذعان داشت: بحث امنیت برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز هم در جاسه شورای تامین انجام می شود و تضمین می‌ دهیم که اگر مردم در این مراسم حضور پیدا کنند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

 

تعداد شهدای تروریستی اهواز 24 نفر صحیح است

سرهنگ حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، هم در خصوص آمار شهدای و مجروحان این حادثه در جمع خبرنگاران گفت: تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز 24 شهید است که یکی از این شهدا کودک چهارساله و فرزند یکی از ارتشیان است.

 

وی با اشاره به اینکه یک نفر هم مجهول الهویت است که پس از بررسی های لازم نتیجه نهایی اعلام می شود، عنوان کرد: از شهدای دیروز، 22 شهید از نظامیان بودند، از این تعداد 2 شهید از ارتش، یک شهید از نیروی انتظامی، 19 شهید از سپاه و مابقی مردمی هستند.

 

وی با بیان اینکه 12 شهید اهوازی و مابقی از رامهرمز، دزفول، باغملک، بهبهان، هفت شهیدان و گتوند هستند، یاد آور شد: دو شهید هم از خارج از استان هستند یکی از آنها روحانی شهید محمد افشنگی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب است که به مشهد و یک شهید هم به خرم آباد منتقل می شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، با اشاره به اینکه در این حادثه نیز 60 نفر مجروج شدند، خاطر نشان کرد: تروریست های حادثه تروریستی دیروز اهواز نیز چهار نفر بودند که سه نفر از آنها در محل حادثه و یک نفر هم در بیمارستان کشته شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم هفته دفاع مقدس آیت الله خامنه ای رژه نیروهای مسلح خامنه ای تاسوعای حسینی دفاع مقدس عاشورا امام حسین ع بررسی ابعاد حادثه شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند