Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:39:34 GMT

دروازه‌بان استقلال در دربی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۶۹۸

سیدحسین حسینی آخرین بار یکشنبه دوم اردیبهشت یعنی ۵ ماه قبل برای استقلال به میدان رفت. در آن بازی استقلال با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسید، اما او روی هر دو گل دریافتی مقصر بود و در خاتمه بازی با برخی از همبازیانش جر و بحث کرد.

حسینی پس از آن تماشاگر حضور مهدی رحمتی درون دروازه بود. بعد از قهرمانی آبی‌پوشان در جام حذفی ابتدا او به رختکن رفت، اما به زمین برگشت و در مراسم اهدای کاپ قهرمانی شرکت و خوشحالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع لیگ هجدهم و در ابتدای راه که استقلال با کمبود بازیکن مواجه بود، حسینی اعلام کرد از ناحیه مچ دست آسیب دیده و چند جلسه در تمرین شرکت نکرد، اما بعد از خاتمه دومین بازی استقلال اعلام کرد آماده بازی است. قبل از شروع بازی هفته سوم مقابل پیکان، حسینی با رحمتی و نامداری برای گرم کردن به زمین نرفت و وینفرد شفر را خشمگین کرد، اما پیروزی ۳ بر صفر استقلال در همان بازی فضای تیم را مثبت کرد. سنگربان ۲۷ ساله آبی‌ها سعی کرد با صبوری و تمرین جایگاهش را پیدا کند، اما هیچ‌کس نفهمید در اردوی استقلال در قطر چه اتفاقی افتاد که شفر ۳ روز قبل سر تمرین خطاب به بازیکنان گفت: هیچ بازیکنی حق ندارد با چهره ناراحت روی نیمکت بنشیند و ناگفته پیداست منظور سرمربی آلمانی به کیست.

در حالی که همه تصور می‌کردند در بازی با نساجی، شفر به حسینی میدان بدهد، باز هم سیدمهدی رحمتی به عنوان شماره یک استقلال به میدان رفت و با این حساب تکلیف دروازه این تیم برای شهرآورد هم مشخص شد.

اگر در روز‌های آینده اتفاقی برای رحمتی نیفتد، او دروازه‌بان استقلال در بازی پنج‌شنبه است و برای هشتمین مرتبه بازوبند کاپیتانی این تیم را مقابل پرسپولیس بر بازو می‌بندد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال بازی جام حذفی زمین قطر پرسپولیس دربی استقلال دروازبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!

کمیته استیناف محرومیت سیدحسین حسینی را نبخشید.

طرفداری | سیدحسین حسینی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود.

کمیته انضباطی تصمیم گرفت پس از حواشی بازی استقلال با آلومینیوم اراک، حسینی را یک جلسه به صورت تعلیقی محروم کند اما مصاحبه کاپیتان استقلال باعث شد محرومیت تعلیقی به قطعی تبدیل شود و حالا او در بازی با تراکتور غایب است.

باشگاه استقلال در کمیته استیناف برای این حکم فرجام‌خواهی کرد اما فایده‌ای نداشت و حسینی قطعا در بازی با تراکتور غایب خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی