Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@17:14:51 GMT

۷۰ درصد از جمعیت استان زیر پوشش بیمه سلامت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۷۷۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل بیمه سلامت استان در نشست تعاملی با مسئولان روابط عمومی برخی ادارات، سازمان ها و نهادهای استان با اعلام این خبر گفت: حدود 92 هزارنفر از کارکنان دولت ، 344 هزار نفر از روستائیان، 34 هزار نفر سایر اقشار و 483 نفر عضو صندوق ایرانیان زیرپوشش بیمه سلامت استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یدالله حسینی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تحقق اهداف بیمه و توسعه برنامه‌های آموزش سلامت در جامعه گفت:آنها درزمینه پیشرفت و ارتقاء سلامت، کاهش تقاضا و هزینه‌های خدمات درمانی نقش موثری ایفا می کنند.
وی بالا بردن اعتبار و ارزش دفترچه های بیمه سلامت را از اهداف مهم این اداره عنوان کرد و از روابط عمومی ها خواست در زمینه کاهش تقاضای القائی و استفاده صحیح از دفترچه درمان بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت را یاری کنند.
آقای حسینی به کاهش 20 درصدی اعتبارات بیمه سلامت استان خبرداد و اضافه کرد:هم اکنون هزینه خدمات بهداشت و درمانی بیمه شدگان ماهانه حدود 14 میلیارد تومان است که با توجه به کاهش اعتبارات نقش روابط عمومی ها در زمینه توانمند سازی بیمه شدگان در تبیین حقوق آنها ضروری است.
وی سهم استان از اعتبارات تخصیص داده شده بیمه سلامت را 121 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پارسال تلاش شد مطالبات موسسات و مراکز درمانی را پرداخت شود.
حسینی با اشاره به اینکه از مجموع هزارو 250 بیمارخاص در استان، 840 بیمار آن زیر پوشش خدمات بیمه سلامت است اضافه کرد: بیماران تالاسمی، دیالیزی ، پیوند کلیه، ام اس و هموفیلی از جمله بیماری های مشمول طرح بیمه سلامت هستند و ماهانه حدود 600 میلیون تومان برای این بیماران هزینه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مدیرکل بیمه سلامت استان روابط عمومی ها دفترچه درمانی بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی