Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی از حضور رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه این کمیسیون جهت ارائه گزارشی درباره حج تمتع امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر: فاطمه ذوالقدر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه، رئیس سازمان حج و زیارت گزارشی در مورد حج تمتع امسال به اعضای کمیسیون فرهنگی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رئیس سازمان حج و زیارت درباره مشکلات حجاج به ویژه در مسائل ارزی مطالبی را بیان کرد، ادامه داد: تعداد حجاج امسال طبق گزارش ارائه شده ۸۶ هزار نفر بود که ۵۱ درصد آن را خانم‌ها تشکیل دادند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه برنامه‌های آتی این سازمان برای تحقق امنیت و سلامت حجاج را ارائه کرد، گفت: قرار بر این شد که رایزنی‌هایی برای حل و فصل مشکلات حجاج تا سال آینده صورت گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین نمایندگان در این جلسه پیرامون وضعیت پرداخت دیه جانباختگان حادثه منا سئوالاتی را مطرح کردند که طبق گفته رئیس سازمان حج و زیارت، تاکنون مقامات عربستان سعودی پاسخ قانع کننده‌ای در این باره به ما نداده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: گزارش سازمان حج مجل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد