Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر یوسف محمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر گفت: در این ماموریت کومه هایی که توسط شکارچیان متخلف برای شکار غیرمجاز کبک در حین آبخوری از چشمه مجاور زیستگاه پرندگان ساخته شده بود، تخریب شد.

محمدی گفت: در مناطق کوهستانی شکارچیان متخلف کومه هایی را از سنگ و چوب مشرف به آب بند و چشمه – محل آبخوری پرندگان- تعبیه کرده و خود را داخل کومه با شاخ و برگ استتار نموده، حین حضور پرنده در سر چشمه، پرندگان را مورد شکار قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نوع کومه های شکار در فصل خشکسالی در مناطق کوهستانی و صعب العبور منطقه شکار ممنوع گندیمن بطور پراکنده ساخته می شود.

کد خبر 4410397

منبع: مهر

کلیدواژه: پرندگان شکاری شکارچی محیط زیست اردبیل شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ترافیک وزارت آموزش و پرورش ماه محرم پلیس راهور سرهنگ نادر رحمانی شهر تهران محسن هاشمی محمد علی افشانی بازگشایی مدارس سازمان محیط زیست سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سطح مزارع گل‌محمدی در این منطقه، اکنون ۱۵ هکتار است که سه هکتار از آن، به بهره برداری اقتصادی رسیده است.

به سبب ارزش اقتصادی بالا، نیاز آبی کم و سازگاری با اقلیم منطقه، سالانه تا ۵ هکتار به این سطح افزوده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند