Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:52:54 GMT

ملی پوشان فوتسال ایران برابر بلاروس پیروز شدند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۶۳۰۰

ملی پوشان فوتسال ایران برابر بلاروس پیروز شدند

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چهار جانبه تبریز برابر بلاروس به پیروزی سه بر یک دست یافت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه تبریز به مصاف تیم ملی بلاروس رفت که این دیدار با پیروزی 3 بر یک ایران خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریکن سرگئی ابتدا برای بلاروس گلزنی کرد، اما سعید احمدعباسی، محمدرضا سنگ‌سفیدی و مهدی جاوید، سه گل برای ملی‌پوشان ایران به ثمر رساندند تا شاگردان محمد ناظم‌الشریعه از شکست،‌ پیروزی بسازند. در اولین بازی این رقابت‌ها، تیم‌های ملی اوکراین و ژاپن به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 3 بر یک اوکراین به پایان رسید.
برنامه دیدارهای فردا 2 مهر ماه تورنمنت تبریز به شرح زیر است:
بلاروس - اوکراین (ساعت 16)
ایران - ژاپن (ساعت 18)
تورنمنت چهارجانبه فوتسال از یکم مهر با حضور تیم‌های ایران، اوکراین، ژاپن و بلاروس در سالن پورشریفی تبریز آغاز می‌شود و از همین‌رو تیم‌های اوکراین و ژاپن 31 شهریور و بلاروس 30 شهریور وارد ایران خواهند شد.
ورزشی ** 1528 **9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال تورنمنت چهارجانبه تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین