Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@04:24:17 GMT

ایده‌های برگزاری عروسی در پاییز

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۷۳۹۰

ایده‌های برگزاری عروسی در پاییز

مراسم عروسی یکی از مجالسی است که بیشترین اهمیت را برای افراد دارد و دوست دارند به بهترین شکل برگزار شود، یکی از نکات مهم برگزاری مراسم عروسی این است که میخواهید جشن عروسی تان را در چه فصلی از سال برگزار کنید. اگر قرار است عروس تان را در فصل پاییز برگزار کنید در ادامه این بخش ایده‌های خوبی برایتان داریم که کمک میکنند جشن عروسی زیبایی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





کارت عروسی

برای هماهنگی مراسم عروسی با فصل میتوانید تم پاییز را انتخاب کنید، کارت عروسی‌های پاییزی فوق العاده رمانتیک هستند و زیبایی‌های پاییز در آن‌ها دیده میشود.



لباس عروس

در فصل پاییز لباس عروس‌های دکلته و بدون آستین مناسب نیستند بلکه بهترین گزینه لباس عروس‌های آستین دار هستند که امروزه مدل‌های بی نظیری هم دارند.


دسته گل عروس

یک دسته گل زیبا با گل‌های پاییزی به رنگ‌های قرمز، نارنجی، کهربایی و زرد انتخاب کنید و با در دست گرفتن آن یک عروس پاییزی تمام عیار شوید.



کیک عروسی

برای تزیین کیک عروسی با تم پاییز از برگ‌ها و گل‌های خوشرنگ پاییزی استفاده میشود که قطعا کیک خاص و زیبایی به شما میدهند. کیک سفید با تزیین گل‌های پاییزی فوق العاده میشود.
منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟