Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:

 

بسم ا.... الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تروریستی اهواز در آغاز هفته دفاع مقدس و هدف قرار دادن مردم بی‌گناه که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان اهوازی شد موجب تألم و تأثر بسیار شد.

 

این اقدام جنایتکارانه عناصر کوردل در حمله تروریستی اهواز نشانه عجز، ناتوانی و حقارت دشمنان در برابر ملت شریف ایران است که بار دیگر خط باطل جهالت تکفیری را بیش از پیش نمایان ساخت.

 

در این میان تجزیه‌طلبان کوردل بدانند خواب تفرقه‌افکنی در میهن عزیزمان را به گور خواهند برد و تمامی ملت ایران با اتحاد، همدلی و قامتی استوار علیه باطل قیام می‌کنند.

 

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام کوردلان تروریست، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان را در این حادثه به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران، مردم شریف خوزستان و خانواده شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده و سلامتی و بهبودی مجروحان و مصدومان این حادثه را از خداوند متعال خواستارم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم هفته دفاع مقدس محرم عاشورا رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی آیت الله خامنه ای دفاع مقدس عاشورای حسینی تاسوعای حسینی حادثه تروریستی اهواز پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد