Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@22:46:41 GMT

پیوند جوانان با انقلاب اسلامی ناگسستنی است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۰۵۷۴

پیوند جوانان با انقلاب اسلامی ناگسستنی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی اعضای كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان بن با سخنرانی حجت الاسلام رازی پور برگزار شد.

حجت الاسلام رازی پور در جمع كاركنان بسیجی جامعه پزشكی شهرستان بن، هفته دفاع مقدس را ادامه قیام امام حسین علیه السلام توصیف كرد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اهواز، گفت: امام خمینی(ره) در حوادث بعد از انقلاب كه به دست منافقین كور دل انجام می گرفت، فرمود: « بكشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود»، در این حادثه نیز مردم عزیز ما هوشیارتر و بصیرتر نسبت به گذشته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رازی پور، عنوان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی داشته اند در طول این چهل سال با جنگ نرم، جوانان را از مكتب عاشورا و دفاع مقدس جدا كنند؛ ولی جانفشانی جوانان دهه شصتی و هفتادی در زمینه های گوناگونی مانند دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و هم چنین حادثه تروریستی اهواز نشان داد، كه جوانان امروز با الگو قرار دادن شهدای كربلا و هشت سال دفاع مقدس همیشه برای دفاع از كیان اسلامی آماده اند و هیچ كسی نمی تواند آنان را از انقلاب اسلامی جدا كند.

وی ادامه داد: برای پایداری در مسیر انقلاب اسلامی و جهاد همه جانبه با دشمنان دین مبین اسلام باید به حضرت عباس علیه السلام كه دارای بصیرت عمیق بودند، اقتدا كرده و بصیرت خودمان را بالا ببریم.

رازی پور، مراحل بصیرت را تشریح کرد و افزود: باید سعی كنیم مراحل بصیرت را كه متشكل از شناخت حق، شناخت باطل، تعیین مرز حق و باطل و حركت عملی در جهت تقویت حق و نفی باطل است را در خود تقویت نموده و این بصیرت را به روز نماییم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس شهرستان بن بصيرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود