Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتصاب حسن امامی به عنوان رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند مراسم تقدیر و معارفه رؤسای این دانشکده برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند طی حکمی حسن امامی را به سمت رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسمی که به منظور تقدیر از رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید این دانشکده برگزار شد، از خدمات جواد میکانیکی تقدیر به عمل آمد و حسن امامی به عنوان رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند معرفی شد.

حسن امامی، عضو هیأت علمی گروه زبان انگلیسی و دکتری ادبیات انگلیسی از دانشگاه بیرمنگام انگلستان، نگارش و چاپ ۲۰ مقاله علمی، پژوهشی و راهنمایی و مشاوره حدود سی پایان نامه دانشجویی را در کارنامه علمی و آموزشی خود دارد.

مدیریت گروه زبان انگلیسی و معاونت آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی از جمله سوابق اجرایی رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی است.

دانشکده ادبیات و علوم انسانی در سال ۱۳۶۹ تأسیس شده است و هم اکنون با ۱۰ رشته کارشناسی، ۱۲ رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری ادامه فعالیت می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بیرجند دانشکده ادبیات انتصاب کارنامه علمی زبان انگلیسی ادبیات انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد