Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد امروز، دوم مهر در جمع خبرنگاران در رابطه‌با برنامه‌های محرم این اداره، گفت: در ماه محرم سال‌جاری پنج هزار نفر روز تبلیغ فعالیت مذهبی و فرهنگی توسط بیش‌از ۲۷۷ مبلّغ و مبلّغه بومی وغیربومی در این شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روحانیون اعزامی در مراسم عزاداری به تببین اهمیت و فلسفه قیام عاشورا، بیان احکام و معارف اسلامی، شهادت و مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی وپاسخگویی به شبهات را برای مردم تبیین نمودند.
حجت‌الاسلام جعفرپور برپایی ایستگاه‌های صلواتی، گردهمایی سرپرستان هیئات مذهبی ومداحان اهل‌البیت(ع)، تجلیل از پیرغلامان، همایش «طلایه‌داران تبلیغ»، سرکشی از هیئات مذهبی، برگزاری گفتمان‌های دینی، نصب بنر و پارچه‌نوشته سیاه در معابر شهری، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا را از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در ماه محرم ۹۷ این شهرستان برشمرد.

انجام ۱۵۰۰ نفر روز تبلیغ دینی، ویژه محرم در الیگودرز
حجت‌الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز نیز در جمع خبرنگاران از انجام یک‌هزار و پانصد نفر روز تبلیغ دینی، ویژه دهه اول محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در دهه اول محرم امسال یک‌صد مبلّغ و مبلّغه به‌منظور تبلیغ آموزه‎‌های دینی و تعالیم قرآنی در مناطق مختلف شهر و روستاهای شهرستان الیگودرز فعالیت تبلیغی داشتند.
وی افزود: تبلیغ چهره به چهره، تبیین وقایع و فلسفه قیام اباعبدالله‌الحسین(ع)، اقامه نماز جماعت، برگزاری دوره‎های آموزشی احکام، برگزاری کلاس‎‌های روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن‌کریم، سخنرانی و برگزاری مراسم عزاداری ازجمله فعالیت‌‎های مبلّغان در دهه اول محرم در نقاط مختلف این شهرستان بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی محرم تبلیغات بروجرد الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای رفع مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • فعالیت‌های تاثیرگذاری برای حل مشکل آب اصفهان در حال انجام است
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد