Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که تصور اکثر اهالی فوتبال این است که برای دو تیم پرسپولیس و استقلال تاکنون 87 رقابت به ثبت رسیده است، باید گفت دو تیم تاکنون 88 بار با یکدیگر رقابت داشتند که در این میان، استقلال از رقابت 29 تیر 97 سر باز زد. رویارویی 25 آبان 58 که دیداری دوستانه بود، هیچ گاه به پایان نرسید و از این لحاظ یک بازی استاندارد نبود، ولی آمار آن در تاریخچه دربی‌ها لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی 28 مرداد 47 که یک بازی دوستانه اما استاندارد بود نیز به کلی از آمار بازی‌های دو تیم جا افتاده است ولی گزارش آن در روزنامه‌های رسمی کشور به صورت مفصل موجود است.

بازی 28 مرداد 47 دومین رویارویی دو تیم بود که در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) برگزار شد. اولین مصاف به 16 فروردین همین سال مربوط می‌شد. دیدار دوستانه‌ای که بدون گل به پایان رسید. پیش از این تصور می‌شد دربی دوم به 20 دی سال47 بر می‌گردد که در چارچوب دیدارهای سوپر جام تهران برگزار شد. این بازی با تساوی پایان یافت و پرسپولیس برای قهرمانی در سوپرجام همان یک امتیاز را می‌خواست تا اولین نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شود.

اکنون با این تاریخ نگاری جدید، آن دیدار دو تیم در سوپرجام در واقع سومین مصاف به حساب می‌آید و عنوان دربی شماره 2 به بازی 28 مرداد 47 اطلاق می‌شود که مصافی دوستانه بود. در آن بازی زنده یادان پرویز دهداری و علی دانایی فرد هدایت پرسپولیس و استقلال را برعهده داشتند. حسین همیشه جوان و حسن جابری زاده نیز طبق گزارش روزنامه‌های رسمی کشور برای سرخ و آبی‌ها گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید:

قنبرپور: بازیکنان پرسپولیس برای برد از فرصت‌ها استفاده کردند

حضور پر رنگ حریف آسیایی پرسپولیس در ترکیب منتخب هفته لیگ قطر

بلیت فروشی شهرآورد ۸۸ پایتخت آغاز شد

انتهای پیام/

دربی پنجشنبه پایتخت، دربی 89 است!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با نساجی توسط اوسمار ویرا به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی،سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر،گئورگی گولیسیانی، عبدالکریم حسین، وحید امیری، اوستون اورنونف و عیثی آل کثیر

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود