Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@19:43:19 GMT

برپایی یادواره شهدا

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۷۶۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مراسم گرامیداشت مادران آسمانی و 104 شهید دهستان های گشت و گوراب پس فومن در مسجد امام حسن مجتبی روستای ملسکام این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جمعه گوراب زرمیخ در این مراسم گفت : شهدای گرانقدر به ما آبرو ، عزت و امنیت دادند و کشور عزیزمان ایران را به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادواره شهدای روستای جلیدان دهستان زیباکنار از توابع رشت هم در مسجد این روستا برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ امینی فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت به تلاش دشمن برای ایجاد نفاق بین مردم ، بسیج و ارتش اشاره کرد و گفت : برغم این تلاش ، دیگر برای ایجاد نفاق دیر شده و هر روز بیداری اسلامی بیشتر می شود و انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دیگر صادر می شود.
یاواره شهدای گیلده و چملر آستارا نیز در منطقه حیران این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیس حوزه علمیه ولیعصر و امام جمعه موقت این شهرستان در این مراسم به وجود شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از اقوام و مذاهب مختلف اشاره کرد و گفت : این موضوع نشان دهنده عمق وحدت ایرانیان به محوریت امام راحل بر ای حفاظت از میهن اسلامی در مقابل دشمنان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یادواره شهدا فومن شفت زیباکنار بیش از 100 شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود