Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:32:09 GMT

پنجاه و یکمین شماره ماهنامه قلک روی دکه رفت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۱۹۴۱

پنجاه و یکمین شماره ماهنامه قلک روی دکه رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در «پرونده شغل‌ها» ی این شماره ماهنامه قلک، شعر و داستانی که چاپ شده مربوط به شغل وکالت است.

در بخش قصه‌های من و بچه‌هام داستان آبگوشت آورده شده است. در این قسمت خانواده دور هم جمع شده اند تا باهم آبگوشت بپزند. اما در این راه به مشکلاتی برمی‌خورند. به عنوان مثال عمه، اشتباهی به جای قوطی نمک و فلفل قوطی طلا و جواهراتش را آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر باعث رخ دادن حادثه‌ای می‌شود که گوجه‌ها از دست می‌رود. در راه، کیف خانم آقای برف آبادی را می‌دزدند که پیازها داخل آن بوده است و خلاصه به این ترتیب هر کسی دچار اشتباهی شده و مواد اولیه لازم برای پخت آبگوشت تهیه نمی‌شود.

از دیگر شعر و داستان‌های این شماره می‌توان به شعر کرم خاکی، بانک، تقصیر کی بود؟، خرید با مامان و به داستان کی می‌تونه کمک کنه اشاره کرد. در مجموع این شماره دارای ۴ بازی است.

نویسندگان و شاعران این شماره قلک زهرا موسوی، زهرا جلایی فر، مریم اسلامی، معصومه یزدانی، ایلیا زارعی، مریم‌هاشم پور، شهرام شفیعی هستند. کارشناس داستان قلک معصومه یزدانی و کارشناس شعر آن، زهرا موسوی است. الهام تقی‌پور مدیر داخلی این نشریه است و امیر لعلی سردبیری این مجله را برعهده دارد. همچنین تصویرگران این شماره قلک سحر کریمیان، میثم موسوی، سارا طبیب زاده، رعنا آذرمنش، طاهره شمسی، سام سلماسی هستند. تصویرگر جلد شماره پنجاه ویدا کریمی است.

قیمت هر شماره این نشریه ۹۰۰۰ تومان است.

کد خبر 4410654 کمال صادقی

منبع: مهر

کلیدواژه: دکه روزنامه ماهنامه قلک معرفی نشریات ادبیات کتاب و کتابخوانی ترجمه هفته دفاع مقدس گردشگری عاشورا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ماه محرم دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازار نشر شعر آئینی خانه کتاب جایزه ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلا

بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز مبادله ایران، بر اساس شیوه‌نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال ( ۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

این گزارش حاکی است، طی ۲۰ جلسه گذشته ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار مورد معامله قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • زمان بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلا