Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@17:09:02 GMT

ادعای تازه بدرفتاری جنسی علیه «برت کاوانا»

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۲۲۹۳

ادعای تازه بدرفتاری جنسی علیه «برت کاوانا»

"دبورا رامیرز"، که در دانشگاه "ییل" هم‌کلاس قاضی کاوانا بود، در گفت‌وگویی با نشریه نیویورکر جزییات این حادثه ادعایی را شرح داده است.

قاضی کاوانا این ادعا‌ها را هم مثل ادعای قبلی رد کرده و آن را "تهمت" خوانده است.

به گزارش بی. بی. سی هفته پیش هم پروفسور "کریستین بلازی فورد" ادعا کرده بود که کاوانا در سال ۱۹۸۲ در جریان یک مهمانی به او تعرض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قرار است روز پنجشنبه در کمیته قضایی سنا شهادت دهد.

انتصاب قاضی در دیوان عالی آمریکا تصمیمی سرنوشت ساز است، چون این نهاد اغلب داور نهایی قوانین جنجالی در این کشور است که تاثیر عمیقی بر زندگی مردم دارد.

خانم رامیرز ادعا می‌کند که این حادثه زمانی اتفاق افتاد که او دانشجوی سال اول دانشگاه ییل بود و کاوانا هم آنجا تحصیل می‌کرد.

رونان فارو و جین مه‌یر، خبرنگارانی که ادعای جدید را گزارش کرده‌اند می‌گویند با ده‌ها همکلاسی کاوانا تماس گرفتند تا روایت خانم رامیرز را تصدیق کنند.

سه دانشجوی سابق که مستقلا شاهد حادثه نبودند به یاد می‌آورند که درباره حادثه شنیده‌اند، اما جزییاتی که به یاد می‌آورند مبهم است.

دو مرد که ادعا می‌شود در آن مهمانی حضور و به نوعی در آن نقش داشتند این روایت را زیر سوال برده‌اند. چندین هم‌کلاسی دیگر کاوانا هم می‌گویند چنین رفتاری "با آنچه از او می‌دانند اصلا همخوانی ندارد. "

نامزد ترامپ برای دیوان عالی در بیانیه‌ای قویا اتهامات تازه را رد کرده است.

او نوشت: "این حادثه ادعایی مربوط به ۳۵ سال پیش، اتفاق نیافتاده. کسانی که مرا آن زمان می‌شناختند می‌دانند که چنین اتفاقی نیافتاده، و حرف خود را بیان هم کرده‌اند. "

او افزود: "این یک تهمت است، به همین سادگی. منتظرم روز پنجشنبه (در جلسه کمیته قضایی سنا) حقیقت را شهادت دهم و در مقابل این ادعا‌های دقیقه آخر از خوش نامی خود و وجهه‌ای که طی یک عمر ساخته‌ام و معرف شخصیت و شرف من است دفاع کنم. "

یک سخنگوی کاخ سفید هم گفت که دولت ترامپ از کاوانا حمایت می‌کند و تازه‌ترین ادعا‌ها را "آخرین تلاش هماهنگ دموکرات‌ها برای لکه دار کردن وجهه یک مرد خوب و به زیر کشیدن او" خواند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بدرفتاری جنسی برت کاوانا دونالد ترامپ دیوان عالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • روایت تازه از شکسته شدن سد در کنیا
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز