Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:46:29 GMT

رییس جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۲۶۰۱

رییس جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی دکتر محمد رضا فراهانی را به سمت رییس بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مفدا، در حکم دکتر هاشمی وزیر بهداشت خطاب به دکتر فراهانی آمده است: نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با عنایت به اهمیت گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی به منظور توسعه و تقویت معنویت در میان دانشگاهیان و از آنجا که انجام فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی، سهم به سزایی در تحقق این مهم دارد، به موجب این ابلاغ به عنوان "رئیس بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال و برنامه‌ریزی و نظارت مناسب و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت(علیهم السلام) به عنوان زمینه‌ساز سلامت همه جانبه آحاد جامعه موفق وموید باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جشنواره قرآن و عترت وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما