Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:47:05 GMT

بازداشت مادری که فرزندش را به معرض فروش گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۳۲۶۲

مادری که فرزندش را به معرض فروش گذاشته بود در دوبی دستگیر و حبس شد.

به گزارش ایسنا، دادگاه دوبی  حکم حبس شش ماه برای مادر افریقایی که فرزندش را به ارزش ده هزار دهم به معرض فروش گذاشته بود را صادر کرد.

این مادر فرزند پسر خود که دو هفته از تولدش نگذشته بود را در فضای مجازی به ارزش ده هزار درهم به معرض فروش گذاشته بود که توسط نیروهای امنیتی و پلیس دوبی دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دوبی به عنوان مدعی العموم از وی شاکی شده و دادگاه خانواده دوبی حکم حبس شش ماه برای این مادر صادر گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دوبی فرزند فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟

تصویری از بانوی هوادرا پرسپولیسی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

در حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان یک خانم هوادار پرسپولیس به همراه فرزندش به استادیوم آمد. او که با مو‌های تراشیده مورد توجه قرار گرفته بود گفت: به دخترم قول داده بودم قبل از جلسه پنجم شـیمی درمـانی ام او را به استادیوم بیاورم. فردا شیمی درمانی دارم و حالا به استادیوم آمده ایم. کاش می‌توانستیم زمان بازی‌های آقای دایی، باقری و کاظمیان به استادیوم می‌آمدیم و تیم محبوب مان را تشویق می‌کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است تمرین دیروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • (ویدئو) فرود جنگنده F۳۵ بر روی برج العرب دوبی
  • لندینگ جالب جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب دوبی + ویدئو
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده