Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: به علت ممانعت از ورد فشنگ خارجی مجبور شدیم تیم‌ها را برای تمرین به خارج بفرستیم. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

رضا ملک محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،در خصوص ادامه همکاری فدراسیون با سرمربیان خارجی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی اظهار داشت: الکساندر سماکین سرمربی تیم تپانچه طبق قراردادش فردا به ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قرارداد ما مقطعی است تا مسئولیت گردن خودمان نداشته باشیم و هر زمان لازم شد شکل، نحوه همکاری و قیمت را تغییر دهیم. گوران ماکسیموویچ هم برای استراحت رفته اما با او در ارتباط هستیم و چون برنامه اعزام بعدی ما  مشخص نیست رسما از او دعوت نکرده‌ایم. بچه‌ها ماکسیموویچ را دوست دارند و او نتایج  خوبی برای ما در کره جنوبی کسب کرد و راندمان عمومی کارش در جاکارتا خوب و رضایت بخش بود و خودش هم مربی پر آوازه‌ای است که حتما با او ادامه همکاری می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: صبر می‌کنیم تا اردوی بعدی ما مشخص شود سپس از گوران دعوت می‌کنیم. برای کاهش هزینه‌ها مقطعی قرارداد بستیم و وی چند روز در ماه در ایران حاضر می‌شود و در سایر زمان‌ها تیم با مربیان داخلی کار می‌کند. برای اعزام‌ها مهم هم از چند ماه زودتر به صورت مستمر حضور خواهد داشت.

دبیر فدراسیون تیراندازی تاکید کرد:  در مورد  اهداف پروازی به دنبال مربیان بهتری هستیم. اگر کونتی به تیم برگردد استقبال می‌کنیم. او مربی چندین تیم خارجی بوده اما  همکاری خود را به صورت مقطعی ادامه می‌دهیم.هیچ کدام از مربیان را ثابت و دائم استخدام نمی‌کنیم چون بار مالی زیادی دارد. یقینا به دنبال مربیان خوب خارجی هستیم اما مربیان داخلی و جوان و مسلط به زبان انگلیسی را نیز به کار می‌گیریم تا در آینده مانند مربیان خوبی که در حال حاضر داریم صادر کننده مربی باشیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص آخرین وضعیت فشنگ تیراندازان گفت: ما فشنگ داخلی به اندازه کافی برای تمرین پایه داریم ولی باید برای  تمرین نزدیک مسابقات و تمرین حدی از فشنگ خارجی استفاده کنیم. ما در خواست خود را به وزارت دفاع دادیم که یک نوبت مخالفت کردند الان در حال پیگیری و درخواست مجدد هستیم تا با استدلال هایی که داریم‌ اجازه ورود فشنگ ویژه مسابقات را به ما بدهند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فشنگی در گمرک نداریم. فدراسیون به تولید داخلی احترام می‌گذارد و تا جایی که کیفیت‌ها اجازه می‌دهد در تمرینات از آن استفاده می‌کند اما مهمات خارجی را باید برای مسابقات و تمرینات جدی داشته باشیم و از وزارت دفاع می‌خواهیم در این زمینه به ما کمک کند.

ملک محمدی یادآور شد: ما به علت ممانعت از ورد فشنگ خارجی مجبور شدیم تیم‌ها را برای تمرین به خارج بفرستیم و با خطرات و هزینه زیاد تیم را فقط برای اینکه تیراندازان طعم فشنگ خارجی را بچشند به اروپا فرستادیم.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!

بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوار هستند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرند.

طرفداری | بازیکنان و مربیان پرسپولیس استوری های را منتشر کردند.

شب گذشته پرسپولیس در یک جدال دیدنی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت های جام حذفی کنار برود. پس از این بازی انتقادات زیادی به پرسپولیسی ها بابت عملکردشان وارد شد.

حالا پرسپولیس استوری زیر را به شکل مشترک منتشر کردند و نوشتند:

با هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!