Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:09:13 GMT

سالار عقیلی درگیر بازی نقاب ها شد!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۱۵۷

سالار عقیلی درگیر بازی نقاب ها شد!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در آستانه پخش مجموعه تلویزیونی« بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام ترانه تیتراژ پایانی این سریال با صدای سالار عقیلی آماده شد.

ترانه «چه بگویم» با شعری از محمدمهدی سیارتوسط فرید سعادتمند و میلاد ببضا تنظیم شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی،سیما خضرآبادی،حمیدرضا عرب سرخی، محمدحسین صفری ، ندا حبیبی، فاطمه حسینی، یونس طاهری، ابوالفضل مقصود لو، ابراهیم امیرخانی، رقیه یانسری، سمیه مظفری، شقایق زمانی، محمدجواد چاردولی،مریم عبادی، غلامرضا رضایی، محمد حسن رستمانی، کامران دهقان، علی اصغر کیانی، شهروز ایری، داوود سعیدی، حسن کریمیخان زند، فاطمه احمدیان در این سریال نقش آفرینی می کنند.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالار عقیلی بازی نقاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش

آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد عشقی با اشاره به بازی شهاب حسینی در فیلم‌های درباره الی و فروشنده اظهار کرد: در فیلم‌های اصغر فرهادی جنس دیگری از بازیگری شهاب حسینی را می‌بینیم. او در این فیلم‌ها جلوی دوربین خیلی راحت بود و با نقشش زندگی می کرد. در فیلم سوپراستار تهمینه میلانی که نقش یک ستاره را بازی می‌کرد هم خیلی خوب بود.

این منتقد درباره کیفیت سریال گناه فرشته بیان کرد: این سریال هزار بار به پایان رسید و دوباره شروع شد. سکانس‌هایش خیلی پرحرف و طولانی و مصنوعی بودند. اتفاقی می‌افتاد و شهاب حسینی و همسرش درباره آن اتفاق حرف می‌زنند. مهدی سلطانی و شهاب حسینی مدام در حال حرف زدن بودند. ضمن این که ریتم سریال خیلی کند بود. مهدی سلطانی و شهاب حسینی در «گناه فرشته» مدام در حال حرف زدن بودند.

وی افزود: فیلم و سریال باید همه چیز را به شکل دراماتیک و عملی نشان بدهند. نه این که اتفاقات به شکل نقل قولی باشند. مشکل دیگر سریال «گناه فرشته» این است که می خواهد فساد گسترده را نشان بدهد ولی جرات گفتنش را ندارد. سریال زخم کاری هم می‌خواست همین نکته را بگوید.

این منتقد درباره بازی امیر جعفری در سریال جنگل آسفالت نیز گفت: امیر جعفری بازیگر خوبی است؛ ولی چند نقش کلیشه‌ای و تکراری پشت سر هم بازی کرد. او حتی گریم و لباسش را هم عوض نمی کند و از این فیلم تا آن سریال همیشه همین است. امیر جعفری جلوی دوربین بازیگر مقابلش را له می کند. بازیگر خوب باید با بازیگر مقابلش هماهنگ باشد. ولی در صحنه‌هایی که امیر جعفری بازی می‌کند بازیگر مقابل دیده نمی‌شود.

پخش سریال درام اجتماعی گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جمعه یکم دی ماه آغاز شد. شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان درگیر مداخلات جوی
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است