Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:کتاب هایی که حوزه دفاع مقدس نوشته می شود بایستی فداکاری رزمندگان و مردم در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی ترسیم کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز(2مهر) در دیدار نیروهای مسلح و اعضای هفته دفاع مقدس استان با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس گنجی است که بایستی تاریخ ما را تغذیه کند، اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از غدیر ، بعثت و عاشورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: انقلاب ما انقلابی است که ریشه در قرآن ،اهل بیت(علیهم السلام) و ثقلین داشته و مدنی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از افتخارات دفاع مقدس این است که وجبی از خاک ایران به دشمن واگذار نشده و با قدرت به حیات پرافتخار خود ادامه داد، گفت: در جنگ تحمیلی برغم تقدیم شمار زیادی از شهدا، توانستیم کشور را از وجود بعثی ها که قصد تجزیه کشور ما را داشتند؛ پاک کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از امتیازات دفاع مقدس این بوده که همه آحاد مردم در دفاع مقدس حضور داشتند، افزود: جنگ تحمیلی کربلا را عینی و مجسم کرد .

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید دفاع مقدس با همه ارزشهای آن حفظ شود چرا که حیات ما وابسته به دفاع مقدس و نیروهای مسلح است بر لزوم حفظ فرهنگ عاشورایی در جامعه تاکید کرد.

 

آیت الله طبرسی  مذاکره با آمریکا را امری بیهوده دانست و گفت: به رغم انواع تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، ملت ما روی پای خود ایستاده است و این نشان از توکل و ایمان ملت است.

 

وی با اشاره به اینکه اطعام دهی مردم در مراسم تاسوعا و عاشورا نمونه ای بارز از اعتقادات مردم در ماه محرم بوده است، خاطرنشان شد: افزود: کتاب هایی که حوزه دفاع مقدس نوشته می شود بایستی فداکاری رزمندگان و مردم در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی ترسیم کند .

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه بی تفاوتی به دفاع مقدس و دستاوردهای آن خیانت به شهدااست بر اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بین نسل امروز و جوانان تاکید کرد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم رژه نیروهای مسلح عاشورا حمله تروریستی هفته دفاع مقدس اهواز حمله تروریستی اهواز تاسوعای حسینی امام حسین ع مذاکره با آمریکا فرهنگ عاشورا آیت الله طبرسی دفاع مقدس تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور