Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:28:00 GMT

کنفرانس جهانی صلح و عدالت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۴۷۲

کنفرانس جهانی صلح و عدالت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۲۱ سپتامبر مصادف با ۳۰ شهریور ماه توسط سازمان ملل متحد در راستای برقرار صلح و امنیت و حقوق برابر ملت ها روز جهانی صلح نامگذاری شده است.

به همین منظور مجمع جهانی صلح اسلامی با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  همایش "روز جهانی صلح" را که امسال از سوی سازمان ملل با شعار " حق بر صلح" نامگذاری شده است را برگزار می‌کند تا ضمن نقد اندیشه‌ها، اقدامات و آسیب‌های صلح و عدالت در جهان، در راستای وظایف خود به تبیین اندیشه‌های صلح و عدالت در اسلام و گرامیداشت اقدامات انجام شده در حوزه صلح در منطقه و جهان، بسط، توسعه و افزایش تاثیرگذاری گفتمان صلح عادلانه عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این همایش، به جهت محتوایی سومین پیش نشست کنفرانس جهانی صلح و عدالت با تاکید بر اندیشه‌های مقام معظم رهبری است که در اسفند ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

همایش جهانی صلح سه‌شنبه ۳ مهر ماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن شماره ۸ باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند به آدرس، بزرگراه شهید حقانی شرق، جنب کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران سالن شماره ۸ مراجعه کنند.

کد خبر 4410971 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس صلح و سازش هفته دفاع مقدس ادبیات کتاب و کتابخوانی ترجمه هفته دفاع مقدس گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عاشورا ماه محرم دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازار نشر شعر آئینی خانه کتاب جایزه ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود