Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترانزیت کالای ایرانی به سمت افغانستان از پایانه مرزی دوغارون بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت: از ابتدای  امسال  تاکنون بیش از افزایش ترانزیت از پایانه مرزی دوغارون ۴۰۵ هزار و ۶۴۸ تن کالا از پایانه مرزی دوغارون به کشور افغانستان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم نوایی نظامی در تایباد افزود: این میزان کالای صادر شده در قالب ۱۶ هزار و ۹۷۰ دستگاه کامیون ترانزیتی بوده است. که این مقدار تردد نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال  ۳۸ درصد افزایش دارد.
وی گفت: امسال  سه هزار و ۱۱۴ تن انواع کالا در قالب ۱۳۱ دستگاه کامیون وارد پایانه مرزی دوغارون شده است که  در مقایسه با  مدت زمان مشابه پارسال ۷۵ درصد کاهش را نشان می دهد.
او گفت:  پارسال  ترانزیت ورودی از این پایانه  بیش از ۲۱ هزار و  ۹۷۹ تن انواع کالا در قالب ۹۵۵ دستگاه کامیون بود.
مدیر پایانه مرزی دوغارون ادامه داد: عمده کالاهای صادر شده از این پایانه به سمت کشور افغانستان انواع لوازم اتومبیل، منسوجات، نوشابه، روغن نباتی و پنل خورشیدی  است.
نوایی افزود: روزانه بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر شامل کارکنان اداری. رانندگان. مسافرین و شرکت خدماتی در این پایانه تردد دارند.
پایانه مرزی دوغارون در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد. این شهرستان ۱۲۰ هزار نفری در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال