Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:36:05 GMT

فرجام خواهی بارسا برای کارت قرمز لانگله

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۸۹۳۶

فرجام خواهی بارسا برای کارت قرمز لانگله

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که برای کارت قرمز کلمنت لانگله در بازی شب گذشته مقابل خیرونا درخواست فرجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در جریان بازی بارسا و خیرونا، لانگله، مدافع فرانسوی جدید بارسا با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و در نهایت بارسای ده نفره نتوانست برتری خود را حفظ کند و به تساوی 2-2 رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در بارسلونا بر این اعتقادند که کارت قرمز لانگله که با دخالت وی ای آر همراه بود، ناعادلانه بوده است. لانگله با آرنج به صورت پره پونس، بازیکن خیرونا کوبید و این حرکت می تواند محرومیتی یک تا 3 جلسه ای برای او در پی داشته باشد. گفته می شود چون این برخورد در شرایطی بوده که دو طرف برای تصاحب توپ جدال داشتند، محرومیت لانگله سنگین نخواهد بود.

 

در همین رابطه ساعتی پیش باشگاه بارسلونا در بیانیه ای تایید کرد که برای کارت قرمز لانگله تقاضای فرجام داده است و امیدوار است تا کارت قرمز این بازیکن پس گرفته شود. بارسلونا تاکید دارد که برخورد لانگله با پره پونس غیرعمد و یک اتفاق عادی فوتبالی بوده و او هیچ قصدی برای صدمه زدن به این بازیکن نداشته است.

 

کلمنت لانگله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!