Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت نظری با انتقاد از نبود راهنمای مسافران  در ایستگاه های اتوبوسBRT گفت: خطوط اتوبوس تندرو روزانه روزانه صدها هزار نفر از شهروندان تهرانی و مسافرانی را که از دیگر شهرها به پایتخت آمده اند، جابجا می کند و در این میان یکی از مشکلات پیش روی این مسافران نبود تابلوهای راهنما در ایستگاه ها اتوبوس های بی آرتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر موجب سرگردانی مسافران به ویژه مسافرانی که آشنایی کاملی با خیابان ها و معابر تهران ندارند، شده است.

وی افزود: لذا شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه باید در اسرع وقت با نصب تابلوهای راهنمای عادی و هوشمند و گویا در ایستگاه های اتویوس و داخل اتوبوس ها در راستای تسهیل تردد و مسیریابی مسافران اقدامات لازم را انجام دهد.همچنین می خواهم از شهروندان و به خصوص سازمان‌ها مردم نهادی که در ایام عزاداری دهه اول محرم با دغدغه حفاظت از محیط‌زیست اقدام به فرهنگسازی در مورد استفاده از ظروف یکبار مصرف تجزیه‌پذیر و به ویژه عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف کردند قدردانی کنم و امیدوارم که در آینده شاهد فراگیری بیشتر چنین اقدامات و مشارکت‌های داوطلبانه‌ای شویم.

کد خبر 4411482

منبع: مهر

کلیدواژه: بی آر تی حجت نظری شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ترافیک وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور ماه محرم سرهنگ نادر رحمانی بازگشایی مدارس سازمان تامین اجتماعی شهر تهران محسن هاشمی محمد علی افشانی سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون که اصالتا اهل اهواز است از رسم مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم اهواز می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟